Bir deneydir kendisi:))










Eylül'le babası 
deney yapmışlar,
 ben işten gelene kadar..
Aaaa bu ne ki dedim..
Eylül;
"Anne çiçeğin rengi değişecek" dedi
Ben de bunu kaçırmam dedim...
Hemen anında kareledim...
sabahında tekrar kareledim..
ertesi günün akşamında ise son hali..
Nasıl güzel bir deney bence..
İşin gerçeği ben ilminde bilimin de değilim..
İlimi, bilimi Eylül'le babasının işi..:)))
Ben bu şaheseri çekerim ..
Bloğumu da koyarım ) dedim..
Ve dediğimi de ettim...
İYİ SEYİRLER....
Deney nasıl yapılıyor derseniz...
Çok basit..
Çiçeği (kitap da karanfil) demişler ama karanfil imiz olmadığı için
bizimkiler gördüğünüz çiçeği kullanmışlar..
Kopardığınız çiçeği gıda boyasıyla sulandırdığınız suya koyuyorsunuz...
Ve değişimi an ve an takip ediyorsunuz:)))

Masal tadında bir gün diliyorum.!!!
Güliz GÜL...



16 yorum:

  1. Kutluyorum. Eylül bu deneyi hayatı boyunca unutmayacaktır.
    Geleceğin dünyasını onlar renklendirecekler.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule hanım ne güzel yazmışsınız...Geleceğin dünyasını onlar renklendirecek...Rengarenk bir dünya yaratırlar inşallah....Sevgiler....

      Sil
  2. Bizde mürekkeple yapardık bu deneyi.....Beyaz gül lacivert olurdu :))))) Ne günlerdi yahu :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sertaç ben hiç hatırlamıyorum böyle bir deney..Ben unutkanım zaten yaşlı yaşlı :))) Sevgiler...

      Sil
  3. Oh güzel bir deneymiş... :) Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz....Mutlaka geleceğim...Mutlu kalın..

      Sil
  4. :) baba kız çalışıyorlar:)
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baba kız çalışıyorlar bende çekiyom işte :))) Sevgiler canımcım..

      Sil
  5. Çok güzel olmuş Eylül cüğümün ellerine sağlık her gününüz çiçekler gibi güzel olsun i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler Nevcihan ablacım....hepimizin günleri çiçekler gibi olsun..Sevgiler...

      Sil
  6. İnanılmaz etkileyici bişey olmuş bu Gülizcim...
    basit bir renk değişiminden öte, çiçeğin dizaynı ve yaradılış tarzı muazzam...
    akıl alır gibi değil...
    Bakıyorum öyle şaşkın şaşkın!!!
    Eylül'e çok sevgiler...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azracım bizde hayran hayran kaç gün izledik.Çiçekler başlı başına muhteşem..Eylül'ün dokunuşuyla ayrı güzel oldu..Çok öptük seni....Sevgiler.

      Sil
  7. aa çocukken yapardık bunu , süper olmuş yaa *-* eylülün ellerine sağlık :) ne kadar sevinmiştir bu değişimi görünce.
    meşhur da oldu çiçeği ;) pek güzel <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkanım çocukluk anıları olacak ona da..kaç gün taşıdı ordan oraya...Bende meşhur ettim demi ya....Belki 10 yıl sonra döner bakar..Annem ne yazmış diye :)) Sevgiler..

      Sil
  8. aferın mınık prensese harıka olmus bu deney...sevgıler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.