İyiki doğmuşuz biz :)
























Pazar bu hafta bizde çok ama çok özel bir gündü..
Benim ve Serdarın doğum günüydü,
Eşimle bizim doğum günlerimiz aynı gün sadece yılları farklı..
Eee bu iki doğum gününe babalar günü eklenince..
Duble kutlama oldu :))
Eylül iyi ki doğmuşsun annecim babacım ki, benim anne babam olmuşsunuz dedi..
Bütün yorgunluklar gitti.:)
Biz bir yaş daha büyüdük, yaşlandık mı desek :)
Kuzularda büyüyor yavaş yavaş..
Ege'cim çok farkında değil ama 
Eylül bilinçli artık..
Param yoktu size hediye alamadım dedi Eylül bize..
Yol arkadaşımla hem fikiriz bu konuda, 
En büyük hediye onlar bize..:))
İyi ki doğmuşuz YOL ARKADAŞIM, CAN YOLDAŞIM...!!!
DOĞRU YOLDAYIZ ,
DEVAM YOLA........:)

Özlediklerinizin yanınızda olduğu bir gün olsun...
Güliz GÜL...

BEĞENDİYSEN PAYLAŞ

HAKKIMDA

Oooo bir anne, ooo bir aşık ... biraz anne, biraz aşçı , biraz devlet memuru.. Muğlalı, muğla sevdalısı.. bi prensesi , bide paşası olan, kocasına delicesine sevdalı... Elinden geldiğince de blogerci :))

9 yorum :

  1. Ne güzel bir tesadüf:) İyi ki doğmuşsunuz, iyi ki evlenmiş bu güzellikleri dünyaya kazandırmışsınız o zaman.. Nice yaşlara:):)

    YanıtlaSil
  2. günaydın
    nice yıllara güzel ailenle
    yeni yaşın daha güzellikler getirsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yorumunuzu görünce adsız olarak yazmaktan vazgeçmiş oldum güliz hanım;)bugün blogda ne var diye bakmıştım ki en büyük sürprizmiş iyi ki doğdunuz:) hemde eşinizle aynı gün ne güzel:) nice güzel yaşlara ailenizle birlikte:)

    YanıtlaSil
  4. Güneş ülkesinden çok güzel bir tesadüf bizimkisi..Çok tşk ederim güzel dileklerin için..

    YanıtlaSil
  5. Havvacım kocaman amin, şöyle ağzım dola dola amin.:)).yeni yaşlarımız hepimize güzelik getirsin canım.

    YanıtlaSil
  6. Sevim hanıomcım çok tşk ederim..İsminizi yazmışsınız, ne iyi etmişsiniz..Güzel dilekleriniz için çok tşk. ederim canım..

    YanıtlaSil
  7. canımm eşine de sana da tekrar mutlu yıllar kuzularla sağlıklı up uzun bir ömür diliyorum...yaşlanmak yok yaş-almak var ;) öperim

    YanıtlaSil
  8. canımmm eşine de sana da tekrar mutlu yıllar,kuzularınızla sağlıklı upuzun bir ömür diliyorum..yaşlanmak yok yaş-almak var :) öperim

    YanıtlaSil
  9. Seçilim canım benim bak ben bunu tuttum..Yaşlanmak yok yaş-almak var :)) Ayrıca Güzel dileklerin için çok tşk. ederim...

    YanıtlaSil