Çizmeden Saksı :)












Çizme Eylül'ündü,
Büyüdükçe tam gelmez oldu..
Geçende ihtiyacı olanlara vereyim diye çıkardım..
Baktım biri altından delinmiş..

Eeee atmaya da kıyamadım..
ben dedim bundan saksı yaparım..:))

Petunyalar koydum içine...Bahçede baş köşeye koydum...
Dışarıda bir yağmur , bir güneş...
Baktım dışarıda çekim yapamayacağım...
Aldım geldim evin başköşesine :)
Şimdilik petunyalar küçük saksılar içinde..
ilerleyen günlerde çizmeler gübreyle dolup dikim yapılacak...
Petunyalar beğendiler mi yerlerini bilmem ama
ben pek beğendim :))

Aşkla geçsin hafta sonunuz !!
Güliz GÜL

20 yorum:

  1. ay ben de çok beğendim petunyaların yerini,güliz'in zevkini,her bişeyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim Havvacım....Sen beğenmişsen olay tamamdır ..Sevgiler canımcım

      Sil
  2. Çok güzel duruyor gerçekten, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş bu çizme saksılar güliz:) evine de çok yakışmış..
    güle güle kullan..
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Ay ben senin saksını seveyim çok orjinal olmuş petunyaların rengide çizmeye uyum sağlamış harika emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim ablacığım...Beğenmen beni çok sevindirdi...Sevgiler

      Sil
  5. harika bizde yok böle pembe çizme napcaz gidip alsak mı?
    süpersin hep böyle kal...

    YanıtlaSil
  6. Naciyecim sizde de mavişleri vardır...:))) tşkler güzel yorumun için ..sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlı olmuş Güliz, senin minik de çizmeler çiçeklendikçe mutlu olur eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu bakalım beğenecek mi :))Ben çok beğendim ama :) Sevgiler..

      Sil
  8. Harikulade, ben de de var, bu sene yenis eklenecek lervana.

    Bahçeci anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada nın çizmeleri de çiçekli desene ...Sevgiler gönderen anne :)

      Sil
  9. Sevgili Güliz petunyaların saksısını da çok sevdim. Güzel Eylül'ün güzel çizmeleri çok şıkmış bu arada. Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezgincim bizde çok sevdik yeni saksımızı :) Eylül kokoş :)) zamane kısçesi işte :)) Mutlu kal...

      Sil
  10. Değerlendirme harika olmuş yerine de çok yakışmış zevkinize elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim..Beğenmenize sevindim..Sevgiler..

      Sil
  11. çok tatlı olmuş, çok

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.