Ah bizim haller :))










Bildiğiniz bizim hafta sonu klasiği,
kuzularla tatlı yapma krizleri
hayır ben yapacağım , hayır ben yapacağım..
Halimi görseniz acırsınız beni :))
içine 2 kaşık su girecek,
1. kaşığı Ege,
2. kaşığı Eylül :))
1, 5 su bardağı un,
1. bardak Ege 
Yarım bardak Eylül, hayır o değil.
Neden Ege tam bardak olanı döküyormuş da,
Hanımefendi yarım bardağı döküyormuş :))
Kızım sende vanilyayı dökersin diye diye ,
15 dakikalık iş bir saat sürmekte..
Ah dostlar ah...
Babalarına serzenişte bulunsam,
hiç şikayet etme sen alıştırdın..
Tamam sustum ...:)))
Neden vanilyayı Eylül koyuyormuş?
Tamam oğlum sende hamuru açarsın :))))

Tarif sevgili Damla'nın sayfasında işte damyskitchen. burada
Benim muzlarım kararmıştı,
Onun için üzerine koymadım,
muzları pudingin altından koydum,
görüntüyü bozmasın diye
üstünü şeker süsleriyle süsledim,
sizde ruh halinize göre katılınız..
Not : yanlış yazdım koydum değil: koyduk, süsledim değil süslediler :)))

Aşkla kalın...
Güliz GÜL..

12 yorum:

  1. Hahaha annem de bana beş dakikalık işi bir saate uzatıyorsunuz böyle yaparken diyordu :) Şimdi mutfağa giren yok, bir ara söyleyeyim de cheesecake yapsın Metehan bare :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerleyen yıllarda yok diyorsun yani Handan öylemi...Yakarım onları da kendimi de valla :))) Metehan yapsın cheesecake hiç kaçış yok :())

      Sil
  2. Biraz uzun sürmüş ama sevgi dolu olmuş sonu. Bizim ufaklık da çok seviyor mutfak işlerini.:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Ufaklıklar mutfağı çok seviyor da..Birbirleriyle çekişmeseler :;))) Öptüm senin ufaklığı. Sevgiler

      Sil
  3. sizin haller hep biricik :)

    YanıtlaSil
  4. bu güzelim yazını son yazına koydum bana neeee yaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Deeptone'dan geliyorum. Benim için faydalı bir gezinti olacak. Ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız hoşgeldin sefa getirdin...Mutlaka uğrarım..Sevgiler

      Sil
  6. Deep önerdi.Ben de inceledim blogunuzu.Tabi ki takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Daha Mutlu Yaşam Deep can :) Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.