Tavuk Şinitzel

     Ben tam 30 yaşına kadar doğru dürüst yemek yapmadım desem yalan olmaz..ama sonrasında çok sevdim o başka :) ve ilk yemek yapmaya başladığımda (yani evlendiğimde :)) adamımın önüne koyduğum ilk yemek.benim için ayrı bi anlamı var anlayacağınız :)) ama adamım için bi anlamı varmı bilmem:))).hem çok basit, hem leziz,, hemde et yemeği sonuçta :)))
    Benim gibi yemek yapmaya yeni öğrenen cici gelinlere şiddetle tavsiye edilir.Benim adam beğenmişti, eminim sizin eşinizde beğenecektir..
    Yine eski blogumdan fotolar, eskide var nasıl olsa diye fotolamadım..:)

Tavuk Şinitzel
Malzemeler
2 Tane Tavuk Göğsü
Tuz
Sıvıyağ
Galeta Unu
Tarifi
Tavuk göğüslerini ince ince açın.
Tavukları  galeta ununa bulayarak kızgın sıvı yağda önlü arkalı olarak kızartın.
Sıcak olarak servis edin..kolay olduğa kadar leziz bi yemek..
Afiyet Olsun
ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

İşte bu kadar basit hadi kolay gelsin :))

ve Eylül kızdan öpücüklerle iyigeceler..



eeee Eylül kızım geldi bide adamım ve Ege bebeğimde gelsin...bakarmısınız  oğlum ne kadar çok benziyor adamıma :)




655
0
0


8 yorum:

  1. Elinize sağlık..8. takipçinim Bloğuma ziyaretiniz için çok teşekkür ederim sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. SİZDE HOŞGELDİNİZ GÜLİZİN DÜNYASINA...

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık şinitzel çok sevdiğim bir lezzettir.

    YanıtlaSil
  4. Anlatım çok iyi olmuş.ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. hah haaaa ya sen güldürüyon hep yaaa :) tavuk şinitzel bayılırıııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :)) nede olsa ilk yaptığım yemeklerden:)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.