Çiçek, böcek, çoluk çocuk :)




























Çiçekler bahçemizde..
Hafta sonu itinayla bakımları yapıldı,
toprağı havalandırıldı..
Tabii ki fotoğrafları çekildi..:))
Kek, 
kuzulardan bu hafta,
 diyeceksiniz ne güzel...
Ahhh ahh birde bana sorun,
ben var ya ben mutfak da ,
ayağımın altında bir kişiye dayanamazken,
3 kişi kek yapmak,
reva mı bu bana :))
Hayat deyin analık duygusu deyin ,
insanı olgunlaştırıyor, 
sabır sabır ya sabır :))
İnsan 3 kişi kek de yapabiliyormuş :)) 
Kekimize gelince;
3 yumurta,
1 çay bardağı şeker,
1 çay bardağı süt,
Yarım çay bardağı sıvı yağ,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
1 portakal,
Aldığı kadar un :)
İlk önce şekerle yumurtaları güzelcem çırpıyorsunuz, sırasıyla kalan malzemeleri ekleyip,
en üstüne de dilim portakalı ekliyorsunuz hoop fırına..
Son olarak fırından çıkan kekimizin üzerine pudra şekeri serpiyoruz.

Afiyet şeker olsun..

Huzur dolu yarınlar diliyorum!!!
Güliz GÜL..





36 yorum:

  1. Annem de bir sürü çiçek almış balkona ekmek için bende çok seviyorum yazın rengarank çok tatlı oluyorlar :)) Onlar ne kadar tatlı öyle mutfakta 2 usta şef var :) ohh mis gibi yapmışlardır afiyet olsun canım benim :*

    YanıtlaSil
  2. Gözde çiçek ruhun gıdası :) aynı müzik gibi :))Balkonlar şenlensin :)) Anneciğinin ellerine sağlık... Ahhh o iki usta şefi sen bana sor..:))) Çok tşk ederim .. sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama ya azcık ısında İstanbul'da hava balkonda çiçekler kahve keyfi kuşların sesi bak bana huzur çöktü şuanda :D
      Sen bana sor derken anne gördüm orada evet :))
      Annem: 'Kızların ne kadar güzel' - 'ay sen bide bana sor' o an sormak istiyorum ben sına nıptım annneeğğğ :D

      Sil
    2. Ah Gözdecim ahhh..Anne olunca anlarsın :)) Buda benim annemin sözü :)) Bir kek yapımının arkasından 2 saat mutfak temizlersen..Sende aynısını dersin :)) Sevgiler

      Sil
  3. Ne kadar güzel çiçekler öyle , fotoğraflara da hayran kaldım ...

    YanıtlaSil
  4. Bu karmakarışık ortamda gözümüzün , gönlümüzün biraz aydınlanmaya ihtiyacı vardı. Teşekkürler.
    Bir anne için çocuklarının mutfağa girip eve katkı sağlamaları ne büyük mutluluktur.
    Ve çocuklar; sevgi dolu, hoşgörülü, huzurlu bir ortamda büyüyorlar. Şanslılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule öğretmenim... Şu ülkemizin karanlık günlerinde azıcık umut azıcık ışık olsun dedim kendi çapımda... Çok tşk ederim güzel yorumunuz için...Sevgiler

      Sil
  5. Çiçekler ne kadar güzel :)Fakat havalar bir değişik gidiyor bir anda soğuyunca çiçeklere zarar verebilir :/ Kek ise ayrı bir güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz begonvil...Şimdilik daha etkilendiği yok soğuklardan :) Bundan sonra da sayılı soğuk olur diye düşünüyorum :)) Çok tşk ederim yorum için..Sevgiler

      Sil
  6. Ne güzel çiçekler:))) Ben de aldım geçen gün mevsimlik çiçeklerden balkonuma. Biraz renk gelsin istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet ülkemizin karanlık günlerinde evimizin içinde renkler olmalı ki umudumuz hiç bitmesin ...Sevgiler

      Sil
  7. Çiçekleri çok severim blog arkadaşlarımdan da bilenler var:) onlarla ilgilenmek beni inanılmaz muglu ediyor. Sizi çiçeklerinize de bayıldım ne kdar güzel açmışlar. Sanırım ben sümbüllerimi biraz geç ektim yeni başladılar açmaya:)) çok eğlenceli bir yazı olmuş ellerimize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda bende çok severim çiçekleri, benim için bir terapi, Geç olması daha iyi havalar bir dengesiz bu günlerde...Yorum için çok tşk. ederim Sevgiler

      Sil
  8. Çiçekleri görünce içim açıldı bence kek senin tek yaptığından daha lezzetli olmuştur çünkü kuzuların eli değmiş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevcihan ablacım, Serdar kızımla, oğlum mu yapmış, ne güzel yapmış diye ayıla bayıla yiyor :)) Hiç bana öyle demiyo :)))) Sevgiler

      Sil
  9. Ellerinize sağlık :) çiçeklere bayıldım renkleri ne kadarda güzel eskiden bizimde vardı böyle bakılmayıp unutulunca soldu gitti hepsi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü püslü tşk ederim yorum için, çiçeklerde ilgi alakayı seviyorlar :)) Hatta bazıları baya nazlı oluyor :)))Sevgiler

      Sil
  10. Bereketli ellerin var Güliz. Bunu görebiliyorum. Çiçekler ve çocuklar mutlu. Ağzınızın tadı bozulmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum Amin..Hepimizin ağzımızın tadı bozulmasın..Umutlarımız hiç sönmesin...Yarınlarımız güzel olsun..Sevgiler

      Sil
  11. Keke de bayılırım:-)
    Asıl profil resminize bayıldım:-)
    En favori çizgi film karakterimdir. Ah ne severdim, candy, ahh terry ah:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aze ; Candy , terry çocukluk kahramanlarım ..Halende en sevdiklerim..Nerde eski çizgi filmler :))Sevgiler

      Sil
  12. tatlım güliz,
    şahane bi ailesiniz çok güzelsiniz.çiçek zevkimiz de ne kadar aynı:)))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvam zevkimiz kesinlikle aynı..Güzel yorumun için çok tşk. ederim..Sevgiler..

      Sil
  13. Hangi çiçekleri seveceğimi şaşırdım....
    Evdeki hareket halindeki çiçekler ne hamaratlar böyle maşallah diyeyim ve de onları kocaman öpeyim. Müsade edersin değilmi?
    Ne güzel kafamı rahatlattı bu güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezginim ne demek nasıl müsaade etmem :))Öp, kokla :)) Çok hamaratlar çokkk :)) Her akşam geçiyorlar başıma kek yapacağız diye :))) Sevgiler

      Sil
  14. En güzel kek bu kek güzel anne:) içine üç kişi sevgisini katmış. Lezzetinden geçilmez. Dolduruverin bir bardak çay ben de bir dilim yiyeceğim;)) öptüm seni de kuzuları da:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm sen nerelerdesin ...Özledim ya ben seni..:) Çayın doldurduk bekliyoruz haberin olsun :) Sevgiler canımcım..

      Sil
    2. Gülizim biraz gündem, biraz kuzu ile uğraşmak, biraz da küçük kızımın bir kaç aylığına çalışmaya ara vermesi nedeniyle uzak kaldım buralardan. Bu arada herkes diyet yapınca da yapılanlar kalmasın diye imalat da düştü:))) şimdi kızım evde diye, sabahın köründe arayıp, yaptığı programı anlatıyor ve tabii ki uygulamaya ikimiz gidiyoruz. Anlayacağın bir harala gürala,.. İşte arada sırada gelip "" ce... e.." Diyiveriyorum. Kuzularımı öp lütfen can kız;)

      Sil
    3. Aman o kadar olsun Nilgün Ablacım...Hayat işte..sağlık olsun , mutluluk olsun...Gerisi olu gide :)) Sevgilerimle

      Sil
  15. Güliz
    ellerinize sağlık. o minik eller kim bilir nasıl da tatlandırdı keki.
    uzun zamandır yoktum . o nedenle de takip edemedim.
    özlemişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hoş geldin..Sefa getirdin..Özlettin kendini :) Ahhh o minik eller ah :)) Sevgiler

      Sil
  16. ayyyyy yaaaa nefis yaaaaa huzurluuuu tatlıı sevecen bi dünyaaaa :) böyle olsun dünya yaaaa işteeeee :)))

    YanıtlaSil
  17. hihihihi analık böyle bişi olsa gerek artık kuralları juniorlar koyuyor :)) mini şefler iş başında ;)
    Ellerinize sağlık ki, keyfiniz daim olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korefenomeni analık sabır işi sabır :)) Analık sabırda devrim yaptı bende :))) Her tarafa iyi hoş da arkalarından 2 saat mutfak temizlemesi işte en zoru bu :)) Sevgiler canımcım..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.