Çilek Mousse















Sanki çilekli dondurma yiyormuş sun tadında, 
tek farkı damağına yayılan çileğin has tadı ve çıtırtısı..
damağını delip geçen anında mutlu eden bir tarif, 
valla sizde de aynı etki yapar mı bilmem ama 
bizim evde durum bu :))

Malzemeler;


  • 500 gr çilek (tarifde dondurulmuştu ama ben taze çilek kullandım )
  • Yarım su bardağı şeker (Tarif de 2 bardak şekerdi, ben azaltım,tamda kararında oldu..)
  • 3 limon suyu 
  • 150g  marshmallow (Ben A 101'den aldım- 1 paket yeterli))
  • 2 paket krem ​​şanti
  • Üzeri için 1paket krem ​​şanti
Yapılışı :

Blendere çileği koyunuz. Çileği blendırda çekiniz.Ayrı bir tencerede şeker ile limon suyunu dökün ve limon şurubu hale gelinceye kadar ısıtın ..çileğin üzerine dökün.Blender içindekileri pürüzsüz olana kadar tekrar çırpın.. Daha sonra çileği tencereye alıp, ocakta ısıtınız, kaynamaya yakın marshmallow şekerleri üzerine katıp içinde karıştıra karıştıra eritip , 5 dk kaynatınız..Başka bir kapta 2 paket krem şantiyi de üzerindeki tarife göre hazırlayınız, 1 gece hem çilekli karışımı hemde kremşantiyi  buzdolabında bekletiniz. Ertesi gün her ikisini karıştırıp mikserle iyice çırpıp, kaselere koyunuz. Üzerine kremşanti hazırlayıp süsleyiniz, tekrar buzdolabında 1-2 saat bekletip, soğuk soğuk yiyiniz..



Herkese mutluluklarla dolu bir hafta dilerim !!!
Güliz GÜL...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.