Vanilyalı Bisküvi, Kurabiye :)







Çocuklarımın elinde abur-cubur görünce içim gidiyor, 
çok yesinler istemiyorum öyle hazır büsküviler falan 
ama çokta engel olamıyorum..
Canları çekmesin, başkasında görmesinler,
diye diye alıyoruz..
hafta sonu Eylül baktım aranıyor,
ne arıyon annecim dedim canım bisküvi çekti ama kalmamış dedi..
Ben sana yaparım annecim dedim,
 hemen yarım saatte hazır ettim, 
şöyle de süsledim, püsledim..
yetiştirdim 5 çayına...
Bundan sonra artık bunu yersiniz bisküvi almayız dedim,
Onun yeri ayrı ,bunun yeri ayrı dedi Eylül hanım..
Aldım cevabımı içtim çayımı :(:)))

Malzemeler

  • 4 yumurta
  • 1 su bardağı (225 gr), normal şeker
  • 1  pkt. vanilya 
  • 2 1/4 bardak (290g) çok amaçlı un
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • Su kaynayan bir tencerenin üzerine bir kase içine şeker, yumurta ve vanilya  koyun. Şeker eriyene kadar hafifçe çırpın.
  • Bir karıştırma kabına karışımı aktarın kabarana kadar iyice mikserle çırpın
  • Bu arada, ayrı bir kapta un ve kabartma tozunu eleyip, iyice karıştırın 
  • yumurtalı karışımı koyulaşana kadar iyice çırpın..
  • daha sonra unlu karışımı ekleyip, spatula ile karıştırın daha sonra 
  • Yağlı kağıt serili tepsiye, kaşık yardımıyla konulur.yada sıkma torbasıyla az az koyunuz.
  • üstü pempeleşene kadar pişirin.
  • daha sonra üzerine krem şanti ve taze meyvelerle süsleyiniz.

  •                                           Güzel bir gün diliyorum hepinize !!!
  •                                                              Güliz GÜL

8 yorum:

  1. günaydın,
    senin de günün güzel geçsin gülizcim,
    o eylül'ün aklını başını yerim ben:))
    ellerine sağlık,hem sunumun hem tarifin pek güzel

    YanıtlaSil
  2. oh oh mis valla.ellerine sağlık gülüm.

    YanıtlaSil
  3. Gülizciğim manzara müthiş:)) Eylül tadına baktıktan sonra, fikrini değiştirmiştir umarım:) Bak yoksa onun kalan haklarını Nilgün Teyzesi yiyecek:)) Seviyorum sizleri.

    YanıtlaSil
  4. Havvacım zamane çocukları işte ne yaparsın:)) Hepimizin günü hep güzel geçsin..Çok tşk. ederim

    YanıtlaSil
  5. şulem çok tşk.ler canımcımm..

    YanıtlaSil
  6. Nilgüncüm bizde seni çok seviyoruz canım benim....Eylül hanım onun yeri başka bunu yeri başka dedi..:))Yapacak bişi yok :))Nilgünüm Ne güzel olur buralara yolun düşsede gelsen beraber yesek o kurabiyeleri ..

    YanıtlaSil
  7. Tek atımlık, enfes görünüyorlar.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.