DIY Yıldız














Şu yabancı bloglara dadandı dadanalı,
bende bir yıldız sevdası ki ,
sormayın gitsin,
Nerde yıldızlı bir şey bulsam,
hemen alasım var,
gerçi öyle memlekette yıldızlı bir süs , eşya, nevresim vs.
 bulmak da zor ya neyse :))
Yabancı blogları takip ediyorsanız, görmüşsünüzdür,
her eşyada bir yıldız var,
baktıkça bakası geliyor insanın,
Serdar'a dedim ben yıldız istiyorum,:))
işte o olmaz dedi..
Onun için özel testere falan filan olması lazım dedi,
Tabiki beni kesmedi,
eeee ne yapmalı ne yapmalı,
sevgiliden evet çıkmadı, sıra Armağan'a geldi ...
Erkek kardeş arandı,
ben yıldız istiyorum denildi,
günde 10 kere telefonla aranıp taciz edildi,
illaki de yıldız isterim diye..
10. günün sonunda Armağan ya ablasını kıyamadığından yada ablasının tacizlerinden bıkıp usandığın dan:)) (Ben a şıkkını tercih ediyorum tabiki ))elinde 3 tane yıldızla gelegeldi.....Ablasının halini siz düşünün artık :)
İşte yıldızlarımızın evimize geliş hikayesi böyle,
Baya bir zaman hiç boyanmadan gezdi evin dört bir köşesini, 
sonra yıldızlar beyaz olur, pırıl pırıl olur mantığıyla beyaza boyandı..:))
üzerine yazı yapıştırdım ama beğenmedim,
şu yabancı bloglarda o yıldızların üzerine,
yazıları nasıl yazıyorlar,
bir bilen varsa lütfen anlatsın :))
Neyse ;
Beyazlandıktan sonrada evin baş köşesine kondular,
Evde bir numaralar şu anda:))
o kadar mı,
işte o kadar :)))


Kayan yıldızlar da dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle !!!
Ha birde Armağan gibi kardeşiniz olması dileğiyle :)))
Güliz GÜL....




16 yorum:

  1. Ben de yıldız istiyorum :D
    Çok şık olmuşlar, beyaz her şeye nasıl da güzel yakışıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay önce eş, eş olmaz derse, erkek kardeş, oda olmaz derse, babaya :))) Çok tşk ederim güzelyorumun için...Sevgiler..

      Sil
  2. çok çok çok ama çok güzel olmuş şu testere keser işini bayanlar bir kıvırsa neler çıkar Allah bilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naciye şu dekopaj testeresinden almayı düşünmüyorum dersem yalan olur...Sadece azıcık cesaret bekliyorum kendimden :)) Beğenmene sevindim..Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  3. Ama bunlar çok güzel! :) Kardeş doğru kapı iste-isteyebildiğini kendimden biliyorum yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin sende benim kardeşim sayılırsın unutma :)))) beğenmen çok mutlu etti beni..sevgiler..

      Sil
  4. heh he,tatlı aile
    yıldızların bol olsun,benim de gönlümden sana yıldı yağdı bilesin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvam duygularımız karşılıklı biliyorsun arkadaşım..Sevgiler..

      Sil
  5. Ama Gülizcim olmadıki bu ,olan var olmayan var keşke hiç uğramasaydım :) şaka bir tarafa kardeşinin ellerine sağlık harika olmuş .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim benim kardeşim seninde kardeşin sayılır :))) İş 10 telefon aramasına bakar :))) psikolojik baskı :))) Mutlu kal canımcım..

      Sil
  6. benim kuslarim,,,senin yildizlarin olsun:))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım, her yer kuş, yıldız olsunn..mutluluk olsun.....Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  7. Yıldızlar evinize çok yakışmış pırıltıları bol olsun şans bereket bolluk getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim güzel dileklerin için...Sevgilerimle..

      Sil
  8. The stars look so adorable, I love them!

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.