DIY Yılbaşı Yıldızı














2014'ü yolcu etmemize son 1 ay, 
hazırlıklar ufak dan ufak dan başlasın..
kurdeleler, ışıltılar, kırmızılar, yılbaşı süsleri çıksın kutusundan:)
bizde yavaştan kolları sıvadık,
Serdar konuşturdu yine ustalığını :)))
, bana da dizaynı ve fotoğraflaması kaldı..:))
Köyden hazırladı geldi çubuklarını,
birbirleriyle birleştirip yıldızı elde edip, 
ışıklandırdık, işte bu kadar..
2015 bekle bizi ,
bu gördüklerin daha ilk ayak sesleri :)))

Rengarenk bir gün olsun!!!
Güliz GÜL...

17 yorum:

  1. Ne güzel fikir. Ne kadar yaraticisiniz. Tebrik ederim. Bloğunuz pek güzel. Ben de bloğuma bekliyorum sizi. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah beğenmene sevindim, ayrıca hoşgeldin, bende mutlaka ziyaretine geleceğim..Sevgiler..

      Sil
  2. günaydın
    şahanesiniz eşli,meşli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacım eşli , meşli idare edip gidiyoruz işte :)) Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  3. Bir bize gelemedi şu christmas zaten :)
    Kutular eve götürülmeye başlandı, halılar halı yıkamaya gönderildi. Dımdızlak zamanlarımız yakındır, anlayacağın.
    Ama bunu görünce özenmedim desem, yalan olur. Harika bir "kendin yap" projesi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ersin,sen yeni evde yeni fikirlerle şahane yaratımlarla uçurursun valla! sabret,en güzeli en içine sineni,şahane evini bulacaksın:))

      Sil
    2. Ersincim bu neki senin için, havva doğru söylemiş, sen bu yıldızı uçurur gökyüzüne asarsın, yaparmısın yaparsın..Herşey gönlünce olsun.. Evrene senin için dilek de bulundum haberin olsun..:) Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  4. Ne güzel olmuş bu yıldız ışık ışık!
    Çubuklarda nasıl muntazam oturmuş çok beğendim gülizcim..
    Yeni yıl yeni heyecanlarla şapşahane gelsin..
    Öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuşum aynı dileklerle canım..yeni yıl ,hepimiz için güzellikleriyle unutulmaz olsun..Çubuklar serdarın becerisi, ben yaptım desem yalan :)) ama fotolar benden :)) Mutlu kal..

      Sil
  5. Hello!

    This corner of your home is so pretty, I love the star-light, and shelf, everything so cute it makes the room look cozy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Regina çok teşekkür ederim..Sevgilerimle.

      Sil
  6. gulizcim,,,,isil isil...ayni senin gibi
    10 gun icinde besinci torun icin istanbuldayim...merakla bekliyoruz
    gelen can ,,,abisi ucbucuk yasinda mert
    dusmus ayagi iki yerinden catlamis:( malesef,,,ama buna sukur
    onun icin erkenden onlarin yanina geldim..
    iyi geldi bu goruntuler...opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım çok geçmiş olsun..Eylül'de 2,5 yaşındayken çatlatmıştı ayağında, tatilde kuzeniyle, koltuk da zıplamaca oynarken:)) Canları sağolsun, yaşlar küçük olduğu çabuk kaynıyor onların kemikleri..sen üzülme, gelecek canı da ben bile bekliyorum haberin olsun..Sağlıkla, uğuruyla gelsin inşallah..Havvanın dediği gibi eşli , meşli ışıldadık işte, Müjdeli haberlerini bekliyorum , mutlu kal..

      Sil
  7. Yıldızınız süper. Yaratıcı olmak başka bir şey. Ben de hazır yılbaşı ağacını kırk saatte kuramadım. :)) Heryer ışıl ışıl biraz ülke sorunlarından sıyrılıyoruz bunları gördükçe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan beycim , ülke meselelerinden sıyrılmak zor ama değişiklik değişikliktir işte :) Çocuklar mutlu olsun..Tşk ederim güzel yorumunuz için..

      Sil
  8. pes valla çok hızlısınız. daha yılbaşı ağaçları satışa bile çıkmadıııı :)

    YanıtlaSil
  9. Işıl ışıl olmuş bayıldım :) Elinize sağlık ♥

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.