Cevizli Tahinli Biscotti

















Cuma akşamı,
blogger arkadaşlarıma ziyaret ederken,
çıktı karşıma ,
bu güzelim tarif..
Sebuşum yapıp yayınlamış...
O kadar güzel fotoğraflamış ki...
Akşam çayın yanına ,
kuzulara yapıldı hemen...
Ama şunu belirtmek isterim,
uzun zaman dayanacağı için biscotti,
özelikle biz çalışan hanımlar için ,
süper bir tarif...
Yap koy çat kapı misafir mi geldi
koy çayın yanına...
Tadı da yemede yanında yat..
İşte o kadar...

Eeee süper değilmi;
bence SÜPER

Tarif burada
Afiyet şeker olsun...

Aşkla dolsun haftanız ❤❤❤
Güliz GÜL..

18 yorum:

  1. aaa bu ne hız:) ellerine sağlık çok güzel olmuş ve bu güzel karelerle buluşmuş..
    tadını beğenmene de ayrıca sevindim!
    afiyetler olsun..
    mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş ben bunu yaparım dedim yaptım...Çok güzel bir tarif...Hatta ablam ayrı bir yorum getirdi...Etimek tatlısı gibi yapılsa olur mu dedi. De bakalım olur mu Sebuşum :))) Sevgiler...

      Sil
  2. Fotoğraflara ayrı, sunuma ayrı bittim. Eh lezizliği de tartışılmaz. Afiyetle yiyin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim sen beğenmiş sen, tamamdır...Doğru yoldasın Güliz ilerle..Sevgiler..

      Sil
  3. Sebuş da görmüştüm ben de. Cevizsizini tercih ederim ama fotoğraflar gerçekten hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan kalan bende senin fotoğraflarını çok ama çok beğeniyorum...Ceviz sevmiyorsan sen de fındıklısını yaparsın .Oda eminim güzel olur.. Sevgiler..

      Sil
  4. Eee çok oluyorsunuz ama, sebus ayrı sen de ayri , yok yok ben bır haftaligina geleverem moglaya hergün bır lezzet şöleni var. Hiç çalışan kadın mutfağı değil. Çok da severim biscottiyi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moon ben sana dedim..Bak sebuşun biscottisini yapmaya gidiyorum diye...Beklenmekte sin diye..Ama bilki sen gelmezsen biz geleceğiz yakında datçaya mavileri görmeye.
      Sevgiler...

      Sil
  5. İçinde tahin olur da güzel olmaz mı???
    Ellerine sağlık Gülizcim harika görünüyorlar...;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azracım aynen içinde tahin olur da güzel olmaz mı dimi ya... Sıcacık yorumun için çok tşk ederim.Sevgiler...

      Sil
  6. Gülizcim görünüşüde dayanıklı olmasıda çok güzel enkısa zamanda deniycem afiyet olsun ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevcihan ablacım mutlaka dene çat kapı misafirler için bire bir....Sevgiler..

      Sil
  7. Hello!

    I've never made biscotti, but I think they are special.

    Love your photos, the cozy atmosphere they have, it makes me wish to have biscotti & milk :)

    Have a great week

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Regina ...
      Biscotti milk separately beautiful ...
      Thank you for your warm comments ...
      Yours.

      Sil
  8. Bunu rahatlıkla yiyebilirim süzme kahve ve çayın yanına çok yakışıyor çokda güzel fotoğraflamişsın dediğin gibi uzun süre saklıyabiliyorsun Zonguldağa her gittiğimde birkaç kutu alırım orada bir pastane yapıyor adıda selanik kek diye geçiyor yalnız onların şekli bir parmak eninde oluyor yerken daha kolay oluyor en azından benim için öğle:)
    Ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezginim çayın yanına da bir bardak sütün yanına da çok güzel gitti valla :))Demek selanik keki de deniliyor ben ilk defa tanıştım sebuş sayesinde..Tşk ederim sıcacık yorumuna..sevgiler....

      Sil
  9. Ellerine sağlık biskotti çok hoş bir lezzet bence.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.