Hafta sonu sen ne güzelsin!!















İki günde olsan..
Sen ne güzelsin tatil...
Doyulmuyor ama...
Hiç yoktan iyidir değil mi?..
Semaverde çay,
yanına  meyveli kek.
Eee her yer mis kokulu  çiçek...
Akşamına kitap..
Daha ne olsun ki..



Mutlu bir hafta olsun...
Güliz GÜL..

Malzemeler ve Yapılışı ;
3 yumurta
4 fincan un + 1 fincan nişasta
3 fincan şeker
1 fincan süt
1 fincan sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
yarım limonun suyu

1 portakal
5 kiraz
5-6 çilek
Evdeki meyvelerde olur...

sos için;
2 kaşık şeker ,
1 kaşık sıvıyağ ,
2 limonun suyu ,
1 paket vanilya 
4 kaşık su

kek hamurunu hazırlayıp kalıba döktükten sonra , doğranmış meyveleri üzerin serpiştirin. 
170º fırında pişirin. 
kek fırından cıkınca sos için verilen malzemeleri karıştırıp kekin üzerine gezdirdim.
 soğuyunca pudra şekeri serptim ve Afiyet şeker olsun...

15 yorum:

  1. Mutluluk işte böyle bir şey değil mi? Sevdikleriniz de yanınızda ise... Bir işte çalışırken hafta sonları nasıl da dört gözle beklenir. Önce hiç bitmeyecek gibi gelir ama bir bakarsınız bitmiş. Beni eski günlere götürdünüz. Semaver çayını da özlemişim. Mutluluğunuz hep sürsün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule hanımcım ne güzel söylemişsiniz....Mutluluk insanın kendi elinde bence görmesini bilirse...:) Aynen dediğiniz gibi önce hiç bitmeyecek gibi ama hemencik bitiveren... :)) Neyse ki bugün çarşamba ...Ne kaldı cumaya :)) Semaver de çayın tadı başka..Bizde yeni aldık..şimdiye kadar almadığımız için hayıflanıyoruz :))) Çok tşk ederim güzel sıcacık yorumunuza..sevgiyle kalın...

      Sil
  2. Daha güzeli olabilir mi? Tüm aile miss gibi kek, içler açan çiçekler. Gözüm-gönlüm açıldı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim daha güzeli sensin sen...Cansın can...Mutlu kal kardeşim...

      Sil
  3. Çiçekler semaver veee kek süper ellerine sağlık afiyet şifa olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim Nevcihan ablacığım...Sevgiler

      Sil
  4. 0hh mis içim açıldı güliz..
    o kekin görünümü, harika çiçek kareleri, semaverde çay beni benden aldı..
    haydi işimin başına ben:)
    mutlu mesut geçsin haftan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bugün çarşamba ne kaldı işin bitip tatilin başlamasına...Babam yol yarı oldumu bitmiş say der :)) sıcacık yorumun için teşekkürler..
      Sevgiler...

      Sil
  5. oy oy oy ne güzel miş hafta sonu:)
    çiçeklerin bir harika kekinde enfes görünüyor
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim Naciyem..Hafta sonu sende bilirsin biz çalışanlar için kıymetli :) .Mutlu kal canımcım...

      Sil
  6. Apartmanda mı oturuyorsunuz bilmiyorum Güliz ama insanlar sizin daireyi koklaya koklaya bile bulabilirler. Nasıl güzel bir kek, kokusunu duydum, nefis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum bizim oturduğumuz ev müstakil iki katlı..Ev sahibim oturuyor üst katta...Ama yılda sadece 1 ay..kendisi fransada yaşıyor..Yani biz tekiz yılın 11 ayı:) ilk biz girdik kiracı olarak..Bahçede hiç birşey yoktu...Serdar la ekip dikiyoruz kaç yıldır kendi bahçemiz gibi :))) Çok mutlu oldum yorumuna....Koklayalayarak buluyorlarsa ne mutlu bize :)) Sevgiler canımcım...

      Sil
  7. ay gülizcim,bu ne güzel bi tariftir böyle,yapayım ben en kısa zamanda.
    eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvam dene dene canım nefis tam mevsimlik kek :) Sevgiyle kal canımcım..

      Sil
  8. Nefis kek yanında semaverde çay bundan güzel daha ne olabilirki tamda bu saat de çok öpüldünüz.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.