Oradan buradan :) çiçekler ve netice de : kurabiye (Starbucks Kurabiyesi)
























 
Oradan buradan la geldim yine :)
İlk olarak aşk merdiveni çiçeği:)
Dediler ki bulunduğu eve uğursuzluk getirirmiş :)
Belki 3-4 yıldır evimde :))
Şöyle döndüm baktım 3 yada 4 yıla..
Tabi yaşadığım iyi şeylerde olmuş, kötü şeylerde..
Ama şimdi nasıl bağlayayım bu güzelim cana kötülüklere...
Bakmaktan ,seyretmek çok zevk aldığım.. Sevdiğim yeşilin en güzel tonu..
Nasıl kıyayım.. 
Sevgili aşk merdiveni çiçeği ben senden razıyım , sende benden razıysan:)
Gerisi fasi fiso :))
Gelelim deve tabanına ; artık o kadar büyüdü ki..
Nereye koyacağımı bilemiyorum..
Birde yan yan gidiyor ki :))
Geçende Ege öndeki masadan canlı derse girmiş..
Arkadaşları sen ormanda mı yaşıyorsun demişler..
Artık o tarafa oturmuyor :))))
Birde zamia çiçeğimiz var..
Google sordum
diğer adı da sonsuzluk çiçeğiymiş..
Google bana böyle gel.
Ne o öyle uğursuzluk getirirmiş falan ..
Çiçek bu çiçek..
Hiç uğursuzluk getirir mi?
Sonsuzluk çiçeği dedin bak çok beğendim :)
Ne güzel adı varmış..
Neyse işte bu sonsuzluk çiçeğini;
2021 yılına girerken kendime 
2020 den sağ salim çıktım diye 
hediye aldım:)))
Hak etmiştim ama böyle bir güzelliği ;)
Evimin baş köşesinde şu an kendisi :)
Gelelim starbucks kurabiyesini
Eeeee geçende kurabiye mi beğendiler ya benim kuzular..
Eeee bıktırmam lazım :))
Kuzulara gelince..
Ege canlı ders de :)
Eylül'de fotoğraf çekme denemeleri yapmış..
Olacak olacak Eylül hanım..
Ha gayret ;)
Birde artık her yayının altına bir şarkı eklemeye karar verdim..
İlk şarkım da,
İlhan İREM'den olsun..
En sevdiğim, benim şarkım..
Size de gelsin :)


Mutlu bir hafta sonu olsun !!!
Güliz GÜL


Malzemeler;

  • 200 ml lik su bardağı ölçüsü kullandım
  • 2 yumurta sarısı
  • 150 gr  margarin
  • 1 su bardağından bir parmak eksik pudra şekeri 
  • 1 yemek kaşığı su
  • 2 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 3 çay kaşığı tarçın
  • 3 su bardağı un 
  • Yarım su bardağına yakın damla çikolata
  • 1 su bardağı iri bölünmüş ceviz

Yapılışı

  1. Yumurta sarısı ile pudra şekerini mikser ile iyice karıştıralım.
  2. Karışıma un, ceviz ve damla çikolata hariç diğer malzemeleri katıyoruz ve iyice karıştıralım.
  3. Elenmiş unu katalım ve hamurumuzu yoğuralım. Ben cevizleri bıçak ile iri olacak şekilde böldüm.
  4. Hamurun tezgaha alıp çikolata ve cevizi katıp karışına kadar dikkatli bir şekilde yoğuralım.
  5. Hamurumuzu silindir yapalım ve streç filme iyice saralım.
  6. Buzdolabında en az 1 saat olacak şekilde dinlendirelim. 
  7. Beklettiğimiz hamuru 1 parmak eninde keskin bir bıçakla dilimleyelim. Fırın tepsimize dizelim.
  8. Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında 15-17 dk civarı pişiriyoruz. 
  9. Pişen kurabiyeleri fırından çıkartın ve soğumaya bırakın.
  10. Soğuduktan sonra tepsiden alabilirsiniz. 











4 yorum:

  1. Geri dönmenize çok sevindim Güliz hanım... Yıllar oldu yoktunuz. . Çok özlettiniz😍 Bence de çiçeğin uğursuzu olmaz. Birde hiç çizginin değişmemiş aynı sade , aynı şık siz. Sevgiler Serap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi gördüğüme çok sevindim Serap Hanım.. Aynen 3 yıl olmuş.. Bende özlemişim buraları :) Hiç demi çiçeğin uğursuzu mu olur :).. Güzel sözleriniz için ayrıca çok teşekkür ederim. Sizin güzel gören kalbiniz ..Sevgiler

      Sil
  2. Ben görene kadar yazılar çoğalmış, kurabıye çok güzel görünüyor, deneyeceğim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Uzun zamandır yazmayınca görmemen normal canım.. Sevgiler..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.