İLK GÖRÜŞ DE AŞK :) İKEA EVİMİZİN HER ŞEYİ :)

     İçim içime sığmıyo,bi mutluyum bi mutluyum ki anlatamam, aslında önemli bişi yok, sadece mutfağıma bi çanaklık aldım bide en önemlisi mutfağım daki sümbüller açtı. 
   Mutfak dan hiç çıkasım yok, gözüm hep çanaklığımda, :) çanaklığı ilk ikea da gördüm aaaa annemin çanaklığı dedim :) sonra bir kaç yerde araştırdım , adını terek dediler,, 
   İkea tabak rafı diyor, bense annemin çanaklığı diyorum, çocukluğumun , köyümün çanaklığı:) 
   Dedim adamıma çok güzel bizdemi alsak:) adamım dedi neden olmasın :) istedik netten :) İkea gönderdi ,geldi iki günde ,İkea sen evimizin herşeyisin :))
   Adamım da taktı yerine.Bende donattım içini,  bu kadar mı yakışır, bu kadar mı yakışır yerine:) içimde kelebekler uçuştu, aşk bu olsa gerek :) 
     Çanaklığımın şerefine bilmem, sümbüllerim de ne güzel açtı,aşka geldiler resmen biri pembe, biri mavi, mutfağa girince buram buram sümbül kokusu ,, karşında çocukluğumun çanaklığı,, nasıl çıkarım ben bu mutfakdan şimdi:) gelsin kekler, börekler:))



































      Bi insan bi çiçeğe elli tane fotoğraf çeker mi ? çekerrrr içlerinden hiç biriide atmaya kıyamaz hepsini koyar .. 

   Gününüz hafta sonunuz sıcacık yuvanızda huzurla,, çiçek kokuları içinde geçsin ..!


Tabak Rafı, Saksı: İkea

5 yorum:

  1. merhabalar güliz hanım terek istiyorum ama bitürlü bulamıyorum trabzonda yaşıyorum ve burdada bulmak çok zor ikeanın internet sitesine baktım ve ordada bi türlü bulamıyorum fiyat ve internet adresini verirmisiniz rica etsem lütfen yardımcı olun cevabınızzı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba terek bulmakta zorluk yasiyorsaniz uygun fiyatta terek imal ediyoruz. Isterseniz sonernil_2634@hotmail.com mail adresinden bizimle iletisime gecebilirsiniz. Disarida magazalarda 150 tl iken bizde 110 Tl.

      Sil
  2. Yorumunuzu ancak gördüm.cevabım gecikti..öncelikle ikea online sitesine üye olunuz.sonra @http://www.ikea.com.tr/urundetay/90201914/stenstorp_tabak_rafi.aspx
    link açılmazsa googleden ikea tabak rafı olarak aratınız. şuan fiyatı 119 tl ben indirimden almıştım.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ayy bayıldım blogunuza iki kız annesi olan ben kendimde sizi buldum ;)
    terek bende alıcam fakat üst kısmını biraz daha oymalı istediğim içim mobilyacıya yaptrıcam
    mutlu günlerde kullanın çok şık durmuş
    Bend ebloguma beklerim :)
    www.bebek-nikah.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.