Eskisi ve Yenisi :)

    Ortancaları görünce dayamadım aldım , almasına aldım da nereye konacak, evimde bu kadar büyük vazo yokkiii, şöyle internetten büyük vazo fiyatlarına baktım,az para değil,eee  ne yapsam ne yapsam derken , köyde annemin içine yıllarca canlı çiçek ekipte artık , bi kenara attığı küp (bizim köyde küp derler) artık siz ne derseniz, gözüme geçti ve fikirler şimşek çaktı :)) anneme dedim sen bunu bana ver,  netcen eski şeyi dedi  , bulurum ben yapacak bişiler dedim :)ve adamım sırtlandı getirdik eve.. önce güzelce zımparala dım, sonra adamımla değişimli 3 kat beyaza boyadık.çokta beğendik , göğsüne de yıldızı taktık , çiçekleri de içine kattık, seyrettik kaldık :) biz seyretmeye doyamadık, getirdik gözümüzün önüne kapının önüne koyduk. Bakalım annem bize gelince eski küpünü tanıyabilecek mi :)))) Bide geri ver dermişşş..Yooooo annecim kesinlikle olmaz :))))














Hepinize güzel bir Ocak akşamı diliyor ve hayatınızdan huzur hiç eksik olmasın diyorum...
Sevgilerimle, Güliz






Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.