Mutluluk Çayı ...














             İlk dergide gördüm bu mutluluk çayını..Mutluluğun da çayımı olurmuş dedim..sonra içeriğine baktım tam kış çayı, çocuklar için mis gibi kış çayı..
               Eylül'le dedim mutluluk çayı içelim mi annem dedim, o nasıl oluyoki dedi..Gel bi deneyelim bakalım beğenecekmiyiz, ve biz bu çayı beğendik o günden bu güne arada yapar içer mutluluk saçarız :)) 

MUTLULUK ÇAYI :)

1 çorba kaşığı siyah çay
1 çay kaşığı kurutulmuş tomurcuk gül
1 adet çubuk tarçın
1 adet kakule
1 çay kaşığı kurutulmuş lavanta 
1 çay kaşığı kurutulmuş kuşburnu
5-6 adet karanfil
1-2 adet anason
1 çay kaşığı bal

SERVİS İÇİN ;

Kurutulmuş portakal dilimleri.

Siyah çay , tomurcuk gül, tarçın, kakule, lavanta ve kuşburnunu sudan geçirip, çaydanlığın demliğine koyup, çaydanlığın altına su ile doldurup, kaynayınca demliğine su ekleyip, 2-3 dk demlenmesini bekleyip,1 çay kaşığı balla tatlandırılıp, kurutulmuş portakal dilimleriyle servis yapılır..:))  1 bardak içilir , mutluluk saçılır..

Her gününüz  mutlulukla dolsun ...

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.