Hayallerimizin Peşinde :))









































             Sabah bi kalktım nasıl kırık vücudum, sanki etim kemiğinden ayrılıyor, işe gidecek durumum yok ama gitmemde lazım .. Bi kuvvet kalktım 2 ilaç içtim az kendime gelir gibi oldum gittim işe..Akşamı zor ettim.. Akşam eve geldim. Eylül kapıda karşıladı. Annecim, hamurları mı okuldan getirdim oynayalım mı dedi, bende çok hastayım ama yinede bakarız dedim. Yemeğimizi yedik, peşimde..Ne zaman oynıyacaz hadi anne..İlaç iç iyileş oynayalım anne.Kurtuluş yok :)).İçtik ilacımızı geçtik başına..Ne yapalım dedim..Hayallerimizi yapalım dedi. Hayallerin ne annecim dedim, Kocaman çiftlik, çiçek , böcek dedi (Annesinin kızı :) düştük hayallerimizin peşine, şaheser yarattık kendi çapımızda.. Çiftliğimizde neler yok ki, elma ağacından çiçeklere, üzümden, karpuza,uğur böceğinden , balığa hatta ve hatta sevimli hayalet casper kadar..:)))Keyfimiz gıcır, hayalerimizi gerçekleştirdik ana -kız. Ne hastalık kaldı nede yorgunluk..Belki birgün gerçekleşir hayallerimiz ..

Hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle ..!

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.