Çilek dolması ...











Dün 23 Nisan tatili Çarşambaya gelince.Bende bir bayram havası..
Neden?
Çünkü buranın pazarı çarşamba günü kurulur..Maalesef benim iş yerim pazara çok uzak olduğu için, bizim evin pazar alışverişini Serdar yapıyor..
Ancak çarşambaya bir tatil vurursa,,
İşte o zaman ben bilirim bu işleri :)).
Bizim pazar öyle bildiğiniz  pazarlardan da değildir..Köyden gelir, köylü satar en tazesinden, en doğalından
seçmece dir....Çileği bile seçer alırsın,
Neyse uzun lafın kısası..
Sabah erkenden kalkıldı pazara gidildi..Oooo ne alınmadı ki; Yeşillikler, tek tek
saymayayım çok olur..o kadar yani...
Biz egeliler çok yeşillik tüketiriz bilirsiniz.. Envai çeşit ot vardır bizde,,
Hele bide benim gibi köylü kızıysan, her otu da bilirsin , tadını da :))
Öyle olunca almadığım ot kalmadı bugün..
Yaaa içimde kalmasın sayayım bir ikisini:))
Maydanoz, dere otu,  tilkişen, ebegümeci, ısırgan otu, radika, şevket-i bostan, deniz börülcesi, arapsaçı,  hardal otu, bambul, kazayağı, hindiba, kışkış, su teresi, gelincik  helvacık, enginar, kereviz...
Eminim bu ne diyorsunuz..
Bu vallaa..
Kimisi böreklik, kimisi kavurmalık,eeee  kalanlarda salatalık , mezelik...
haftamız bol otlu geçecek.:)Bak ağzım sulandı şimdiden :))
Neyse asıl konumuza geçelim..
konumuz çilekti ama nerelere geldik bak:))
Çilekle de ayrı aşk yaşıyorum biliyorsunuz..
Bugün dedim ben bunu doldurayım..
Oydum içine koydum ,krem şantiyi..
Oldu bize çilek şöleni...
çocuklar uymuştu..
Yedik adamımla karşılıklı..
Karabaşla , nanede eşlik etti bize...
çok selamları var size..:)

Güzel bir gün sizin olsun...!!!
Güliz GÜL.






Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.