Annelerin Yüreği Dev Olur, Devlerin Sevgisi Büyük Olur ..!!!


Eylül  dün,
Annecim bugünden anneler gününü kutlasam olur mu dedi..
Neden olmasın annecim..
İstediğin zaman  kutlayabilir sin dedim..
Nerden geldiyse aklına..
Anne en çok hangimizi seviyorsun?
Benimi Ege'yi mi diye sordu :))
Bende annelerin yüreği dev olur,
devlerin sevgisi de büyük olur dedim..
İkinizi de çok seviyorum dedim..
5,5 yaşındaki kızım ne kadar anladı bilmem ama,
Bende seni diyerek Boynuma dolandı,
Ablasını gören ufaklıkta koştu geldi..
Atladı kucağıma..
İşte en güzel 2 hediye..
Daha ne olsun ki ..'
Bi yerde okumuştum ne doğru değil mi.?
ANNELERİN YÜREĞİ DEV OLUR,
DEVLERİN SEVGİSİ BÜYÜK OLUR..
Anneciğimin ve Tüm Devleşmiş Yüreklerin
Anneler Günü Kutlu Olsun..

Güliz GÜL...

7 yorum:

  1. Eylülün ve Egenin güzel annesi anneler günün kutlu olsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir söz ve ne kadar da doğru... Allah yavrularımızı bize bağışlasın...

    YanıtlaSil
  3. Dev yürekli güzel anne:)) Anneler günün kutlu olsun:)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim meltemim..Hepimizin bu anlamlı günü kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Nilgünüm çok teşekkür ederim..Tüm dev yürekli annelerin günü kutlu olsunn..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.