Mimlendim :)

Ben bir bloggerci olarak daha çok yeni sayılırım..Daha 1 yıl bile olmadı.Daha mim ne onu bile bildiğim yok o kadar yani :)) Bu benim ilk mimim..Çok sevdiğim, ve severek takip ettiğim kedilievintarzi mimlemiş, beni.. Eeee arkadaşım mimler de ben soruları cevaplamaz mıyım, kendisine çok teşekkür edip,hemen sorulara geçiyorum..


MOR MİM-


1) En çok sevdiğin yönün nedir? 
Pozitifimdir, En kötü olaydan bile dersimi alıp, yarınların güzel olacağını düşünen biriyimdir..

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Hiç ağlamadım, ıslanmayı sevmediğimden olsa gerek :)

3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı.
Ama sadece insanları değiştirebileceksin.
Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

Gözleri görmeyen, bekar ve fakir kayseri liye bir cin çikagelmis.
benden bir sey dile yerine getirecegim demis.
kayseri li düsünürken cin sormus:
gözlerini mi istersin, zenginlik mi istersin, evlenmek mi istersin?
kayserili: oglumu altinlarimi sayarken görmek istiyorum demis.:))
Gelelim cevabımıza :))
1-Ayrımcılığı kaldırmak isterdim.
2-İkiyüzlülüğü
3-birde sağlık para aşk zaten sonrası kendiliğinden gelir :)

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize 
girdin mi?
Kışın girdim ama, yazın hiç denk gelmedi :)

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Ayyy en sonuncuyu anlatayım..
Bir akrabaya başsağlığına gittik.Kadının kayınpederi vefat etmişti...Neyse kadın sohbette anlatıyor işte kayınpederim kaynanama yoldaştı, şimdi oda gidince kayınvalidem yanlız kaldı diye..Bende hemen atladım kayınvalidenize kim bakıyor şimdi köyde dedim..
Kadın kızı var köyde sağ olsun o bakacak artık ona dedi.
Bende aa iyi şanslıymış, neyseki yanında kızı varmış, gelin olsa bakmazdı dedim, ve işte ben o anda bittim :)))

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş 
ya da sevgili seçseydin,
kimi seçerdin?
Hakkaten eş , sevgili olmasın bencede kanki olsun ..İbrahim ÇELİKKOL'u beğenirim..Rabbim sevdiğine  bağışlasın.:)

7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
Binnur KAYA..

8) Sen hiç halka açık bir alanda 
kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Hiç hatırlamıyorum..Aslında çok sulu gözlüğümdür ama :(

9) Superman mi? - Batman mi?
Superman

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka birşey zannederdik.
Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin 
var mıydı?
Annem çocukluğumda kumru masalı anlatırdı.2 kardeşin annelerinin öldüğünü, babasının tekrar evlenip, üvey annesinin onları çok kötü davrandıklarını, bir gün iki kardeş yemek yaparken yağ döktüklerini.. Üvey annelerinden korkularından ,iki kardeşin herkesin gözü önünde güzel birer kumru kuşuna dönüşü verdiklerini. 
O günden sonra kumrular hep “Guguk guk, yağ döktük, kül örttük, guguk guk….” Diye öter olduklarını anlatırdı...Bende hep kumruları gerçekten çocuk sanar ayrı severdim, halada  çok severim :))

13) Hayatın anlamı nedir?
Kıymet bilmek.

Mim yapınca mimlemek lazımmış..
bende 
sizi mimledim güzelikler..

9 yorum:

  1. hah hah ha!
    bi de en sonuncusunu anlatayım demişsin,sen de benim gibisin demek:))
    sevgiler,şahane olmuş

    YanıtlaSil
  2. Ahhh Havvacımm ah sorma..:))) beğenmene sevindim ayrıca :)sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir mim olmuş aldım kabul ettim hemen cevaplayacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Gülizcim İbrahim Çelikkolu bende çok beğenirim ama öyle kardeş merdeş gözüyle değil tabii:) cevapların çok güzel:) canım ben mim yapmıyorum yine de çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim canım... Hemen cevaplıyorum..

    YanıtlaSil
  7. Naciyecim çok tşk. ederim canım..

    YanıtlaSil
  8. Meltemim canın sağolsun canım..Sende benim gibi sıkı İbrahim ÇELİKKOL'cusun anlaşılan :))

    YanıtlaSil
  9. Güneşülkesinden çok tşk ederim canım..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.