Muğla Akyaka












Şimdi gözlerinizi kapayın!
Küçük bir kasaba düşleyin; 
doğası bozulmamış, 
dev marketlerde bir ekmek alabilmek için kuyrukta bekleyen insanlar yok, 
korna sesleriyle uyanmıyorsunuz. Hayatınız koşuşturarak geçmiyor.
 Yediğiniz içtiğiniz her şey yaşadığınız yörenin doğal ortamında sağlıklı bir şekilde yetiştiriliyor. Pizza ya da hamburgerle değil doğru düzgün yemeklerle besleniyorsunuz. 
Arabaya değil bisiklete biniyorsunuz. 
Çevre kirliliği yok. 
Gürültü patırtı yok.
 Etrafınızda gözü rahatsız eden bir yapılaşma yok. 
İşte öyle bir kasaba AKYAKA
Ege'nin gizli cennetlerinden Akyaka Gökova, sahip olduğu eşsiz doğal güzellikleri mutlaka görmelisiniz....
 Muğla'nın Ula ilçesine bağlı olan Akyaka Gökova, bir tarafında Azmak Nehri, diğer yanında Gökova Körfezi ile cenneten bir köşe. 
Burada yeşil ile mavi adeta dans ediyor, size de izlemesi kalıyor.
Eğer yolunuz Marmaris, Datça, Köyceğiz, Fethiye ise uğramadan asla geçmeyiniz..

18 yorum:

  1. güliz bu güne böyle başlamak bana çok iyi geldi.
    teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva foto da olsa deniz huzur veriyor demi insana !! Sevgiler canımcım

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar, hele ikinci sıradaki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay 2. fotoğraf azmak dan mehtap turları yapılır ...Çok ama çok güzeldir..Bir gün yolun düşerse...Mutlaka mehtap turuna çık..Mutlu kal...

      Sil
  3. Öğrencilik yıllarımda komşu kapı yapmıştım, pek keyiflidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özelikle öğrenciler akyaka nın tadını güzel çıkarıyorlar...Sende o şanslılardansın anlaşılan..:)) Sevgiler...

      Sil
  4. ayyyy bir vakit yolumuz düşmüştü o gün bu gündür hep isterim gitmek
    kimbilir belki bu yaz kısmet olur yeniden oralar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naciye ben çok severim akyaka'yı ..Eğer yolun düşerse tekrardan ya yat turuna yada mehtap turuna mutlaka çık...Tabi ki bana da uğramayı unutma :) Sevgiler..

      Sil
  5. Güliz cim denizi görünce ruhum dinlendi sanki iyi oldu bu resimleri koyduğun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizin fotosu bu kadar kendi bambaşka değil mi ablacım...Mutlu kal...

      Sil
  6. Çok güzel minik yerlerde yaşamak gerçekten ayrıcalık. Şehir telaşından uzak, börtü böcek arasında değişilmez hiçbir şeye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu ben yaşayamam zaten büyük şehirlerde...Alışmışım küçük şehrin sevimliliğine...Sevgiler canımcım..

      Sil
  7. çok tanıdık geliyor bana, :)))) slow city kategorisin de sanırım akyaka, fotoğraflar için tesekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Moon bir gün buluşalım ortada :)) Ortayı bakarmısın bir :))) sakin yavaş bir kasaba olabilir slow city kategorisinde......Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. gülizciğim...Bende çok severim.emekli olmadan önce ,çalışırken izinlerimizde hemen akyaka (yücelen) otel....aşağıdaki iskelesi,otluk koyu..dediğiz gibi turlar mutlaka süper bir yer akyaka....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim en ünlü ve bir kaç otelinden biri biliyorsunuz yücelen :) Akyaka anlatılmaz yaşanır diyorum ben :) iskelesi otluk koyu, azmak turu hele kleopatra mutlaka görülmeli diyorum...Mutlu kal...

      Sil
  10. ben buraya yaklaşık 5 yıl önce gittiğimde aşık olmuştum güliz!
    memleketimin her toprağı değerli ve şahane keşke kıymetini bilsek!
    beni eskilere götürdü bu güzel kareler, mutlu ettin sende musmutlu ol:)
    öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşum bende aşıklarınıdanım...Yeşil ve mavi...huzur mutluluk...Kesinlikle kıymeti bilinmeli....Mutlu günlere götürmüşsem seni ne mutlu bana :) Sevgiler canımcım....

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.