Ben Geldim :) Tatil Nedir ?























Uzunca bir aradan sonra döndüm :) 
Güzelde dinlendim doğrusu...
Şimdi gelelim tatil konusuna:)
Tatil nedir ?
 diye bir sorun bakayım bana :)
Eeee  sormuş sanız cevaplayayım ;
Tatil rahatlıktır.
Tatil uykunun tadını çıkarmaktır.
Tatil sıcak kumlardan buz gibi sulara atlamaktır.
Tatil denizden kumsala 6666 defa su kovasıyla kuzulara su taşımaktır :)
Tatil sayısını hatırlamadığınız kadar kale yapmaktır:)
Tatil su savaşı yapmaktır :)
Tatil çocuk havuzunun başında ayakta yanmaktır:).
Tatil kuzular aman yanmasın diye güneş kremiyle peşlerinden koşmaktır:)
Tatil bol bol kitap okumaktır.
Tatil öğleden sonra şekerleme yapmaktır.
Tatil çocukları her duş aldırmadan sonra kendinde duş alıp günde en az 3 defa duş alıp , sonunda cücüklemek den korkmaktır:)
Tatil evin tadını çıkarmaktır..
Tatil ailecek geçirilen en güzel zamanlardır..
Tatil sevgiliye tekrar tekrar aşık olmaktır...
TATİL KUZULARIN NEŞESİNDE BOĞULMAKTIR!..

Neşeniz hiç sönmesin!
Güliz GÜL

17 yorum:

  1. Çok güzelsiniz :)) Anne kız minik ayaklara aynı ojeler :) o fotoğrafa bayıldım :)
    İyi bir tatil çok iyi geliyor değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay kızın varsa ,
      ortağında var canım :))) Tatil gibisi yok...Sevgiler.

      Sil
  2. ne güzell darısı başımıza inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ocelerinizi yirim yaaaa :)
    süslü şeylerr :)
    ayy tatilime az kaldı çok heyecanlandım senin bu fotoları görünce.
    ama annelere hiç tatil yok mu yaa :)
    öpüyorum kocaman<3<3<3 ben kreatif başkan bu arada , değiştim ladybug oldum şekercim. blogum da ladybug.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkanım kokoşuz biz kokoş...:))
      sanada şimdiden musmutlu tatiller....
      Anneye tatil yok ama onlarsız tatilin anlamı yok :)
      Senin adın blogun değişmiş ama sen gönlümün başkanısın...Bende başkanım kalır :)) Sevgiler...

      Sil
  4. ne güzel özetlemişsin tatilin anlamını güliz!
    kareler harika siz şahanesiniz..
    çocuklar küçükken o çocuk havuzu ile nasıl aşk yaşanır bilirim:)
    ama öğle arası şekerlemesi o yorgunluğa çok iyi gelir onu da bilirim..
    hoşgeldin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşum Hoşbulduk....Ancak sen anlarsın halimi :)) Çok tşk. ederim sıcacık yorumuna...Sevgiler...

      Sil
  5. Ohhh sizin neşenizde ışığınız da hiç sönmesin

    Akyakaya yakın anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim canımcım.. Gelmenizi bekleyen anne :)

      Sil
  6. Hoşgeldin hoşgeldin, senin blogda takılı kaldım:) tam açtım bir hoşgeldin diyeyiim, kuzucuklarla fotoğraflarına takıldım son kareye bittim bende sizi uzaktan kucakladım ve de öptüm huzurunuz hep daim olsun çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezginim çok tşk ederim..Son kare benimde favorim :) Bizde seni kocaman öptük.sevgiler...

      Sil
  7. Güliz resimler süper sen ve kuzucuklar dahada süper yüzünüz hep böyle tatil neşesi ile gülsün

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel sıcacık bir anlatım resimlerde çok güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada blogunuzu takipteyim bana da beklerim :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.