Doğayla baş başa :)





















Çok severim yeşili, dağ bayır gezmeyi,
İstiyorum ki kuzularım da sevsin..
Ben şanslıydım ki köyde büyüdüm..
Öyle dağ bayır gezmek için,
şimdiki gibi özel zamanlar ayırmak gerekmiyordu..
İç içeydik zaten:)
Ama şimdiki nesil'in şehirde işi zor..
Bizde bir tatil bulduk mu..
Dağ bayır gezmelerin deyiz..
Düşe kalka geziyorum..
Küçük kazalar atlatıyoruz ama doyamıyoruz yeşile..
Hele şimdi sarıyla karışık yeşil rengine..
Sonbaharı doya doya yaşayıp,
bol oksijen çekelim diye..
Tadını çıkarıyoruz.. Pastırma yazının :)

Aşkla kalınız...
Güliz GÜL

10 yorum:

  1. güliz günaydın,
    sabah gözümü bu güzel yayınla açtığım için şanslıyım:))
    ne güzel söylemişsin özel zamanlar ayırmak gerekiyor sahiden de içinde olmamız gereken doğaya kavuşmak için.
    çok sevgiler mutlıhaftasonu

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar tatlılar :) güzel kızına geçmiş olsun ama söylediğin gibi sürekli Bilgisayar başında oturan çocuklara nazaran dağda bayırda dizleri kanamış çocuklar daha hoşuma gidiyor :) aklıma kendi çocukluğum geldi herkeste dizin özellikle o bölümünde birkaç sıyrık olurdu :))
    Çok güzel hava, doğa kokusu buraya kadar geldi :))

    YanıtlaSil
  3. içime sindire sindire baktım her bir fotoğrafa, sarıya, kırmızıya, yeşile maviye..
    o dudak büken kuzuya kıyamadım..
    ne iyi yapıyorsun doğaya kaçırmakla kuzuları..
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  4. Her şey tüm doğallığıyla fotoğraf karelerine yansımış. Doğanın içinde büyüyen çocuklar doğayı korumasını da öğreniyorlar. Daha insancıl, daha sevgi dolu oluyorlar. Kızınıza geçmiş olsun, belli çok canı yanmış.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Oy kuzum nasıl da aglamış.
    Geçmiş olsun.

    Bir diğer doğasever ve hala misafir bekleyen anne

    YanıtlaSil
  6. muğla da olmak da şans civar gezecek yerle dolu. keyfiniz daim olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Of içim sızladı ben çocuklara hiç dayanamam Güliz cim geçmiş olsun Eylül cüğüme, aslında havalarda iyi gittiği için tam gezme zamanı şimdi sanki sonbahar ve ilkbahar bir arada gezdiğiniz yerler harika birlikteliğiniz her zaman mutluluk içinde geçsin

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel yapmışsın çocukların enerjilerini doğada boşaltıp tekrar yüklemesi kuzucuklara ne iyi gelmiştir ben izlerken bile mest oldum. Güzel Eylülün canı cok yanmış :( Ee düşe kalka büyecek demi?
    Çok sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ah kıyamam geçmiş olsun.
    Yorum yazarken yanıma Ata geldi. Fotoğrafı gösterdim. "Bak düşmüş, acımış ağlıyor en iyisi bir itfaiye gelsin." dedi. İletmek istedim : )
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Kiyamam ya acimis dudagi bükmüş gez dolas bunlarida bulamayacagiz bir zaman sonra

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.