Çocuk Odası Değişikliği :))


























Odanın ilk hali işte BURADA
Eylül okula başladıktan sonra , odaya çalışma masası ve kitaplık da eklenince..
Oda tıklım tıklım olmuştu..
Odada şöyle köklü bir değişim yapılmalıydı :))
İlk olarak tekli yataklardan kurtulup, İkea'nın MYDAL ranzasını aldık. 
Oda BURADA
Ranza olunca oda fazlasıyla genişledi.
Önce ranzayı kendimiz boyamayı düşündük...
Ama bunun kuzulara haksızlık olacağını düşünerek ,
ilerleyen yıllarda kendi beğendikleri renge kendilerinin boyamaları için bıraktık..
Kendileri şimdilik kendi çaplarında süslediler.
Önce Eylül ponponlarla süs yapıp astı ..
  Daha sonrada iki kardeş washi bantlar la süslediler..
Ben beğendim..
Ya siz?

Mutluluk peşinizi bırakmasın!!!
Güliz GÜL

20 yorum:

  1. ayyyy her şeyyy herkes çok tatlııı çok şirinnnn :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Çocuklar işlerini öylesine ciddiye almışlar ki yüzlerinden belli.Sonuç da tabii mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim yorumunuz için...Tatil değerlendirmeci bizim ki...Eğlence olsun kuzulara...Sevgiler

      Sil
  3. Güle güle iyi günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
  4. Ben kuzuların minik elleri ile yaptığı ponpon ve boyamalarını seveyim mutlu ve huzur içinde uyusunlar odalarında çok şirin olmuş sağlıkla kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablacım...Her işin başı sağlık...Sevgiler

      Sil
  5. Gülizzz canımm 💕 Eylülle, Ege yeni odalarında musmutlu anılar biriktirsinler 😊 Çok güzel olmuş emeğinize sağlık 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecim ne güzel yazmışsın...İnşallah gülümseyerek hatırlarlar bu günleri yarın büyüdüklerinde..Tek çabam o...Sevgiler

      Sil
  6. çok çok güzel olmuş mutluluk sizin de peşinizi bırakmasın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ya iyi ki boyamamışsınız, hatta hiç boyamayın bence. Ben bayıldım bayıldım! :) Çok ferak mis gibi olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin sen bayılmışsan ..Doğru yoldayız demektir..Tam gaz ileri..Sevgiler..

      Sil
  8. Miniklerin eli değdiyse şüphesiz şahane olmuştur. Kahkaha eksik olmasın odalarından. Öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum inşallah canım..Tüm çocuklarımızın yüzlerinden tebessüm eksilmesin...Sevgiler

      Sil
  9. Ben o kuzuların süslerini seveyim:) E... Ne demişler" Armut dibine düşer" marifetli annenin kuzularl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezginim süslü bu yeni nesil.. O neymiş öyle kuru kuru :)) Laf okkkalı :))) Ayrıca iltifatın için çok tşk. ederim..Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.