"Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü, şimdi de yazsınlar kral geri döndü" :)))



































 




"Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü, şimdi de yazsınlar kral geri döndü"
Ben geldimmmm :) (İnsan kendini övmez se çatlar ölürmüş :)))
Biraz geç geldim ama geldim...
Nasıl geçmiş üç yıl :(
Şaka gibi...
Hayat su diyorlar ya hakikat-ende öyle..3 yıl nasıl geçmiş bende anlamadım...Su gibi..

Eeeee diyeceksiniz nettin 3 yıldır..
Son üç yılda neler değişti, neler yaptım..
Aslında  ben aynı ben.. Yine yıldızları ,yeşili , çiçeği, börtü böceği, yıl başı ağacı süslemeyi :)gezmeyi, yeni yerler görmeyi.. toprakla uğraşmayı seviyorum..

Şu çok istediğim hayallerini kurduğum beyaz evime kavuştum :) Bahçeli beyaz evime diyeyim.. Bahçe önemli bir konu :)))
Bembeyaz mutfak , bembeyaz ev ,düşünün işi :)) Bir elimde toz bezi bir elimde fırça :)))
Eee öyle kolay değil..Her hayalin her güzelliğin bir avantajı birde dezavantajı var..
Gülü seven dikenini katlanır dedikleri :))

Yeni hayallere daldım..İki hayal belirledim kendime..
Hangisini gerçekleştire bilirsem artık ... 
Birinci hayalim şöyle deniz kenarında salaş bir balıkçı lokantası açmak..
Öyle büyük lüks değil , küçük salaş, denizin kenarında beyaz sandalyeleri , yeşil pötikare örtüleri olan , sadece balık, meze ve rakı ve eski bir gramofonu olan şarkı olarak da fikrimin ince gülü çalsın ...Bu yani çok şey istemiyorum değil mi :)) 
İkinci hayalimde şöyle şehirden uzakta küçük bir tarla alıp içine bir ev yaptırıp , inek,tavuk bakmak.:))).İçine incir,zeytin,ceviz, üzüm daha aklıma gelen her meyveden dikip kendimi toprağa veresim var... 
Artık hangisini gerçekleştire bilirsem :)
Ben hayal kurmaya başladım :))
 Ha bu arada 3 yaş daha yaşlandım tabi, bir apandisit birde covit atlattım.. İyi salladı her ikisi de :)))
Saçlar beyazladı kına yakıyorum en kolayından :)) Bide kestim gitti saçları..Yaşlılık belirtisi hep bunlar :)))
Ha birde benim kuzularda büyüdüler :)) Eylül 6. sınıf Ege'de 2. sınıf oldular.. Genç bir kızım var artık :))) 

Şimdilik bu kadar...
Artık buralardayım.
Haa öyle başta dediğim gibi kral falan da değil,
kendi halinde bir garip :)
Daha sık görüşmek dileğiyle ....

Sevgiyle musmutlu kalınız.
Güliz GÜL


6 yorum:

  1. Hoş geldin :)

    Benim mutfağım da beyaz, dolap kapağı silmekten helâk oluyorum ama aydınlık halini çok sevdiğimden dayanıyorum :)

    Dileklerin öyle güzel ki. Kendimi senin balıkçı lokantasında gördüm :) Hepsi gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım ... Aynen beyaz ev zor ama o kadar güzel.. Çok seviyorum huzur veriyor :) Ayyy hadi inşallah.. Ne güzel olur .. Balık rakı yaparız karşılıklı :) Sevgiler

      Sil
  2. ha haaaa bir minnoş şekerlik gelmiiiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim deep, döndüm evime :)) Sevgiler canımcım..Mutlu yıllar ...

      Sil
  3. dönmüşsün uzun zaman olmuştu güliz. seni yeniden görmek güzel. adımı değiştirmiştim ben de, yazdan kalan.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Döndük yuvaya :) Burcu diye yazınca hemen bildim yazdan kalan olduğunu :)) Gelirim misafirliğe :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.