HOŞ GELDİN YENİ YIL :))


              Yılın son günleri geldi işte. Ben bu anlarda daha bir hüzünlü olurum. Belki ömrümden bir yıl daha gitti diye. Belki de bir yıl daha yaşlandım diye.Her halde yaşlandım diye :)) Nasıl geçti koskoca bir yıl? Nasıl geçiyor yıllar? Bazen çok uzun, bazen de çok kısa.Daha dün evlendim bugün 5 yaşında bir kızın , 10 aylık bi oğlum oluverdi, şaka gibi :))
Geriye dönüp baktığım zaman ya yaşadığım büyük mutsuzluklar ya da yaşadığım en keyifli zamanlar aklıma geliyor. Arada kalanlar ise unutulmaya mahkum gibi.

Ne çok şeyi öğretti bana geçen yıllar…

Birçok şeyi yanlış , eksik , hatalı yaparak en çetin kışları yaşarken bile bana baharların küsmediğini öğrendim. Bu nedenle de her üzüntünün arkasından sevincin geldiğini bilerek beklemenin, sabretmenin kıymetini öğrendim.ve beklediğim o baharlar hep geldi :))
Bir şeyi istediğinde gerçekten istediğinde önüne ne engel çıkarsa çıksın azimle isteğine ulaşabileceğini  yeter ki gönülden iste sen mutlaka başarırsının ne kadar doğru olduğun öğrendim..
Öyle bir sevda yaşadım ki, yorulduğum zamanlar kendimden yardım istedim. Kalbimde fırtınalar koparken , beklentileri bir kenara atıp, karşı tarafa huzur verebilmeyi  öğrendim :))

En önemlisi de;
Ben geçen her yıla teşekkür etmeyi öğrendim.
Öğrenecek daha çok şeyim olduğunu hissettirdiği için, umutlarımı da yanıma katarak, var gücümle yeni yıla “ Hoş geldin, İyi ki geldin” diyebilmeyi öğrendim.

Hep birlikte hoşgeldin yeni yıl bize sağlık, huzur , mutluluk getir diyelim mi....

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.