Sepet sepet yumurta:)













Sepet sevgisi, Hasır sevgisi,
Evin her köşesinde;
Banyodaki dolaptan, kirli sepetine,
çocuk odasından, oyuncak sepetine,
mutfak sebzeliğin den, ekmek sepetine..
en doğalından,
en hasından...
Hani iyi veya kötü olaydan,
çocukluğuna inmek lazım diyorlar ya,bence çok doğru..
Çocukluğum da,
tarlada işe mi gideceksin, kat içine  azığını,
tak sepeti koluna,
tarladan meyve sebze mi toplanacak ,
tak sepeti koluna,
tütüne mi gidilecek..
Al sırtına sepeti,
Çorap mı arıyorsun..
bak sepetin içine..
kümeste ki yumurta
o bile sepette...:))
daha neler neler...
eee hal böyle olunca
büyüdük diye ,şehre geldik diye..
vazgeçilir mi?
Vazgeçilinmez....!!!
Evim de oldukça huzur veren.
Baktıkça çocukluğumu hatırlatan...
Çocukluğum onlar benim...

Nefis bir  hafta sonu geçirmeniz dileğiyle ❤❤❤
Güliz GÜL


8 yorum:

  1. Sepetleriniz, hasırlarınız muhteşem. Keyifli günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Kendi çocukluğuma gittim bir an..çok güzeller...

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller özellikle dolaplı/ banklı olanlar ben de bunlardan arıyorum ama bulamadım nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  4. adsız keşke adınızı yazsaydınız da isminizle hitap etseydim..dolaplı banklı sepetleri thecompany sitesinden aldım.

    YanıtlaSil
  5. bilgi için çok teşekkür ederim blogunuzu çok beğendim

    YanıtlaSil
  6. esracım çok tşk. ederim..Bilgi içinde rica ederim..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.