Mantarlı, kaşarlı tavuk..








Yine size davet sofralarına çok yakışacak tavuk yemeği, hemde mantarlı..
Çok ama çok severim mantarı,
İster kültür mantarı olsun,
ister bizim oraların doğal çıntarı olsun,
bayıla bayıla yerim..
Diyeceksiniz bu kadında her şeyi seviyor..
Ne koca boğaz :))
ama,
Hakikaten seviyorum ben yemek yemeyi ya,
severek yiyorum, Hani bazı insanlar vardır,
öyle tadını , tuzunu bilmedikleri yemekleri yemezler..
Aaaa hiç öyle değilimdir:)
Mutlaka sonunda beğensem de , beğenmesem de tadına bakmak isterim..
Mesela ben aynı yemeği, farklı kişiler pişirince de tatmayı severim..
Kabı ayrı olanın tadı ayrı olurmuş derler bizim buralarda..
Kesinlikle inanırım..:))Onun için mutlaka tadarım, her ikisini de :)
Ha gurmemiyim :)
Kesinlikle değilim.
Azıcık oburum o kadar :)
Uzun lafın kısası;
Yaşasın yemek yemek :))
Ha ayrıca fotoğraflardaki  patatesim deki aşkı gördünüz mü..?
Severim ben aşkı, kalbi, seven kalpleri..
 hemde çok severim..
 Her gününüz aşk dolu geçsin
❤❤❤



 Malzemeler: 
  • 6 adet tavuk pirzola 
  • 1 paket mantar 
  • 3 adet yeşil biber 
  • 2 adet kırmızı biber 
  • 1 soğan
  • 2 adet domates 
  • kaşar peyniri 

  • Yapılışı: 
  • Tavuk pirzolalarını yıkayıp, arkalı önlü kızartın. 
  • Fırına dayanıklı bir cam kaba koyun.
  • Mantarları doğrayıp, az sıvı yağda kavurun. 
  • Üzerine yeşil ve kırmızı biber ve soğanı ekleyin.
  • Yumuşayınca kapatıp tavukların üzerini kaplayın.
  • Mantarların üzerine domates dilimlerini koyun.
  •  Domates dilimlerinin üzerine kaşarları serpip, 
  • 180-200 derece fırında 15- 20 dk. kaşarın üzeri kızarana dek pişirin. 

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.