Beşik Boyama...














İlk Eylül için aldık,
beşiğim izi, 
kısçem içinde 5 yıl yattıktan ,
kardeşi geldikten sonra,
normal büyük yatağa terfi etti,
yaklaşık 1 yıldır da Ege yatıyordu..
Hafta sonu Ege'nin yatağını da
ablasının odasına taşıdık..
Aman bir baktık ki her şey pespembe.
Sanmayın ki erkeklerde pembeye karşıyım,,
ama hep pembe bozar abi dedik :)
Serdar beşiği  hemen bir el attı..
 hiç zımpara falan yapmadan,direk beyaza boyadı..
Bir gece kuruması için bekletip, ertesi günü monteledi.
Mis gibi oldu..
Üzerine de şöyle erkek çocuğuna yakışır stıker ..
oyyyy oyyyy
işte bu mudur bu dur..!!!
iyi uykular minik erkeğim..
Hayallerinizin gerçekleştiği bir gün olsun...
Güliz GÜL...

13 yorum:

  1. heh heh he!
    heralde yani pembe bozaryakışıklı ege'yi:))
    güle güle kullansın sığamasın o'da terfi etsin:))
    çok sevgiler güliz

    YanıtlaSil
  2. maşallah küçük erkeğe nede güzel uyuyor
    beşikte harika olmuş çok beğendim tatlı tatlı uyusun büyüsün inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Gülizim ne güzel olmuş:) İş bilenin, kılıç kuşananın derler ya. Sizde tam bu yaşanmış.:) Efeme de, Eylülüme de güzel yataklarında tatlı rüyalar diliyorum. Babası ile senin de ellerinize sağlık. Sevgiler cancağızım:)

    YanıtlaSil
  4. Egeye nazar değmesin kocaman bir maşallah deyip öyle söze gireyim yeniden hiçbir farkı kalmamış yatağın Gülizcim yazmasan anlamam mavi puantiyeli örtüde çok yakışmış Eylülün yatağınında ondan aşağı kalır yanı yok güle güle kullansın Egecim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. O kadar hızlı büyüyorlar ki havvam , yakındır sığmaması yatağa :)) sevgilerimle güzel bayan..

    YanıtlaSil
  6. Naciyecim çok tşk. ederim canımm. Ben hep diyorum böyle küçük bebekken en güzel halleri uyuyan halleri diye:))

    YanıtlaSil
  7. Nilgünüm çok tşk ederim ..Atmak, satıp yenisini almaktansa , değerlendirelim dedik işte..Güzel yorumun çok sağol canımcım..

    YanıtlaSil
  8. amann çok mutlu oldum yorumuna meltemim , demek o kadar yeni gibi olmuş..Puantiyeyi çok severim meltem, aynı senin gibi.:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)Aynı şey şuanda benim başımda ve bende boyamak istiyorum nasıl bir yol izlediniz nasıl bir boya kullandınız söylerseniz sevinirim:)Şimdiden teşekkürler....

    YanıtlaSil
  10. Meralcim uzun zamandır yoktum , sorunu ancak cevaplıyorum..Canım öncelikle İlk olarak beşiği söktük ve sonra ilk kat boyayı sürdük.
    Kullandığımız boya beyaz polisan Matrix X1 Kokusuz Sentetık..
    aradan 24 saat geçtikten sonra ikinci kat boyayı sürdük.
    Boyayı sürerken de rulo fırça kullandık Çünkü fırça iz bırakıyor.
    24 saat bekledikten sonra üzerine vernik sürdük.
    Aslında bir kat boya kuruduktan sonra ikinci katı boyayabilirsiniz ama
    en iyi sonucu alabilmek için iki boya arasında 24 saat beklemek en doğrusu.
    Zamanınız varsa mutlaka 24 saatlik süreyi bekleyin bence.Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  11. Bir besige ne kadar boya gitti acaba

    YanıtlaSil
  12. Hangi boya ve ne kadar kullandınız rica etsem yazar mısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisan matrix X1 Anti Aging Kokusuz Parlak kullanmıştım. Hatırladığım kadarıyla 5lt di. sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.