Çilek Crumble









Sevdim, beğendim ya..
bıktırım artık :) 
her meyveyle denerim..:) 
hele çilekle denemezsem olmazdı yani...
Ah şu çilek ne çekti benden..
At ağzını ye işte çıtır çıtır..
yok anam illa bir şeyin  içine katacağım,
geçen gün şeftalili crumble yapmıştım ya,
hemen dedim bide çileklisini yapmalıyım
Bu sefer cafe  fernandonun tarifini uyguladım..
Her zaman ki gibi  süper sonuç..:)
Tarif burada ...
Mutlaka deneyiniz..
pişman olmazsınız :))

Dolu dolu, mutlu bir hafta sonu sizin olsun..!
Güliz GÜL...




5 yorum:

  1. eline sağlık güliz,
    mutluhaftasonları ben biraz kaçıyorum buralardan öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  2. Tşkler havva..İyi , mutlu tatiller canımcım..

    YanıtlaSil
  3. Güliz ben de senin gibiyim:)) İllaki bir şeylere, bir şeyler ilave edilmesi gerekir:)))Bu durum mutfağa olan sevdamızdan oluşuyor bilesin:) Ellerine sağlık, yanında dondurma ile müthiş:))

    YanıtlaSil
  4. Nilgünüm güzel yorumun için çok tşk. ederim canımm..Mutlu bir hafta sonu olsunn..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. ben yine yeni yeniden adsız takipçiniz güliz hanım. merhabalar. sıhhatlerdesinizdir inşallah ailecek. bu güzel çilek crumble açıkçası ağzımın suyunu akıttı. oruç oruç pek hoş olmadı ama yinede eminim ki çok güzel olmuştur. ellerinize sağlık. iyi günler. ailenize selamlar...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.