Ahşap kasa boyama...

















Onu köyde depoda gördüm ilk,
ta eski dükkanımızın dan kalan eşyalar vardı içinde..
eski derken ta benim çocukluğum..
sanki tarihi eserden bahsediyorum değil mi :))
Şimdiye kadar birçok blogger arkadaşlardan görüyordum,
meyve kasalarını boyayıp ne kadar güzel kullandıklarını,
kaç zamandır aklımda,
kafama göre meyve kasası aramaktayım,
aramaktayım derken,
uzun süredir bakıyorum,
ilk önce pazarda ki limon kasalarına göz koydum,
ama çok sağlam gibi gelmedi, sanki kırılıvercek gibi geldi..
eee benim iki canavara uygun bişi olmalıydı..
İşte depoda görünce onun için bu kadar sevindim, 
yalnız sağlamlığına sağlamdı,
ama dura dura böcek yemiş en az 30 yıllık kasa, bir kaç yerinde de çatlaklar vardı..
Neyse getirdim eve güzel yıkadım, böcekli yerlerini zımparala dım..
çatlak yerlerini dokunmadım, çatlak olsa da sağlamlığı yerinde..
önce bir astar çektim,
sonrada güzelce boyadım, üzerine de dekupaj , Serdar'da ayaklarını takıverdi...
ohhhh oldu mis,,
şimdilik evde paylaşılmıyor kendisi,
yukarıda gördüğünüz gibi, kah orada kah burada..
kah depolama, kah saksılık,  kah oyuncak..
Ailecek mutlu etti bizi bu eski kasacık..:))

Küçük şeylerden büyük mutluluklar diliyorum hepinize..
Güliz GÜL

14 yorum:

  1. şahane ve çok kullanışlı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bu kasa evrim geçirmiş resmen nasıl güzel olmuş bende meyve kasalarını boyadım dün senin gibi ayakta taktık çok kullanışlı oldu ellerine sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle oldu meltemcim , resmen evrim geçirdi bizim küçük kasacık :))) beğenmene çok sevindim..teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. gulizcim...bu da tatli bir hastalik
    iki yaz evvel elime gecen butun pazardan buldugum kasalari boyuyordum:)))))))))
    cok guzel olmus ,,,opuyorummmm

    YanıtlaSil
  5. Cihanım çok tşk. ederim..hakikaten hastalık, pazarda gezerken, meyve sebzeden çok meyve kasalarında gözüm :))

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş, ellerinize ve emeğinize sağlık. paylaşılmayacak kadar var, bakalım zafer kimin olacak :)

    YanıtlaSil
  7. Nur ser zafer Ege oğlanın içine oturup ablasını kendini sürdürüyor :) yapacak bişi yok :) tşk.ler canım yorumun için..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel çok sevdim...

    YanıtlaSil
  9. Bu kasalar bu aralar ne moda oldu, eskiden soba tutuşturmak için alınırdı:) ellerinize sağlık çok güzel olmuş, tekerlek fikri ise ayrı istisna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok moda oldu dilek..Ama sobada yakmaktansa bu fikir daha iyi bence..Çok işe yarıyor..ayaklı olunca çok ta pratik..Tşk. ederim..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.