Yılbaşına Ev Yapımı Nar Likörü.









Eveetttt,
yılbaşına likörümüz hazır,
Nar Likörü!!
Kırmızı kırmızı yılbaşına yakışır değil mi ?
2 ay önce ilk aşamasını yapmıştık 
hatırlıyorsanız!
İşte burada
Karanlık köşelere koyalı tam 2 ay oldu..
daha önceki yaptığım vişne likörüne göre,
daha az bekletmeme rağmen,
fermente süper,
kapağını açınca direk kokudan anlıyorsun zaten..:))
Narların suyunu süzgeçle süzüp,
votkayla birleştirdiğinizde ,
votka ne kadar diye sorarsanız,
damak tadınıza göre,
çay bardağıyla,
tada tada ekleyiniz,
tadını damağınızı uyduğunda tamamdır,
tabi sonunda çakırkeyf olmanızda garanti :)))
Votkamızı da ayarladığımızda
Nar Likörünüz hazır..
Şerefe!!!

Hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle!!!
Güliz GÜL....





7 yorum:

  1. günaydın,
    ilk fotoğrafı gördüğüm anda işte yılbaşı konsepti dedim:))senin niyetin de aynıymış:))
    elcazına sağlık arkadaşım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim Havvacım, gelsin yılbaşı :)) Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  2. nar likörü hiç denemedim ama eminim tadı süperdir:)
    sunum ile iştah açıcı görünüyor,
    ellerine sağlık,
    afiyetle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş farklı bir tat, ben beğendim, Ama bu konularda çok bilgim yok, anlayan birinin tatması ,onun yorumu daha önemli :)Mutlu kal...

      Sil
  3. Blogunuzu yeni keşfettim gerçekten çok hoş. Ayrıca nara da bayılırım :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiz..Çok tşk ederim güzel yorumunuz için..Mutlu kalın..

      Sil
  4. Nar likörünü aynı bende sizin gibi yapıyorum. Çevremde çok beğeniliyor. Kahve yanı olmassa olmazım. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.