Kasımda Aşk Başkadır....








































Kasım başkadır benim için;
Aşkların en güzelini yaşadım ben...
Bundan 7 yıl önce,
ve o aşk 2. bir aşkla pekişerek bugünlere geldi..
Annelik aşkı..
Aşkların en güzeli..
Kardeşlerin birbirine olan aşklarını görünce..
İyi ki doğurmuşum ben bu aşkları dedirten aşk bu...
Bir yandan da yeni yılın ilk ayak sesleri ...
Yavaş dan hazırlıklar başlasın..
Eeee bu günde günlerden Cumaymış..
Değmeyin keyfime..:)

Mutlu geçsin hafta sonunuz..
Güliz GÜL...





5 yorum:

  1. Özledik seni :)
    Yılbaşı temalı tüm ürünlere bayılırım ben de kızının kıyafetlerine bayıldım :)
    Çok tatlılar maşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Nice umut dolu, sağlıklı yıllara... Bu arada ev halleri de pek şirin miniklerin. Benim için öp lütfen.

    YanıtlaSil
  3. Gülizcim yılbaşı hazırlıkları hafiften başlamış sizde bizde de Ece ağaç süslemek için gün sayıyor kardeşlerin kucaklaşmasına bayıldım ömür boyu birbirlerini inşallah hiç bırakmasınlar her ikisinede kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Prensesin sağlıklı, huzurlu çooook uzun yılları olsun. Abla kardeş sevgileride hep daim olsun . Çok öptüm fıstıkları.

    YanıtlaSil
  5. Çocuklar sevgiyi anne-babadan öğreniyorlar. Ve yaşamları boyunca sevgi dolu bir dünyayı sürdürüyorlar. Yeni yıl şiirsel bir seslenişle , sağlık ve mutlulukla, güzelliklerle geliyor.
    O tatlı çocuklara kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.