Garnitürlü Milföy Börek miş adı :) Ben beni kurtaran diyorum :))





















 

Diyecem ki ellerimle börek açtım :)

Yok ama öyle beceriğim :)

Ben hazırcılardanım :..

Dün akşam gittim eve , evde yemek yok..

Bizimkiler canlı derste,

acıktık sesleri geliyor odalardan :))

Rabbim biliyor  ya hiç bir şey de yapasım yok :))

Netsem en kolayından :)

Aklımda deli fikirler çalıştı hemen :)))

Eylül arkadaşında yemiş çok beğenmişti.. 

Tamam dedim işte bu:)

Hazır Milföy hamur, hazır garnitür eee dolapta kavrulmuş kıymada var :))

Karıştır, koy hamurun içine, at fırına 20 dk hazır ...

Bu işte :))

Bu kadar basit :))

Canlı dersten çıkan kuzular..

Oooo annem börek yapmış... Oooo anne süper olmuş :))

Buradan ne çıkıyor önemli olan ne,

açmasını bilmek değil, satmasını bilmek :)))

 Ama tabi bu işin şakası elde açılanın , emek verilenin yerini tutmaz..

benimki tembel işi :))

Çiçeklerime gelince..

Şu sukulentlerle bir türlü anlaşamadım yıllardır..

Aslında çiçek konusunda iyiyimdir..

Ben onları , onlarda beni sever:)

ama yok şu sukulentler bir türlü olmaz , 

çok mu suluyorum yoksa az mı? Bilmiyorum hep kuruyordu.

Ama nazar etmeyeyim. Sanki çözdüm işi..

Gayet iyi gidiyoruz :))

Fotoğraflarda gördüğünüz gibi :))

Diğerleriyle zaten iyi aram :))

Orkidem açtım açıyorum diyor :))

Deve tabanı aldı başını gidiyor :)))

Şeflaram dibinden yapraklar vermişş..

Daha ne isterim ki..

Bugünkü parçamız da tüm müzik severler gelsin..

Müzik ruhun gıdasıymış :)

Çiçek, müzik eee yanına birde çay yada kahve :))

yada

İçeçek tercihini sizin paşa gönlünüze bırakarak,

İyi dinlemeler diyorum :)

Güliz GÜL 

:)








4 yorum:

  1. Bak ben de kıyma kavuracağım, ne yapsam diyordum, iyi fikirmiş milföy böreği. On bin saat yıkadığım ıspanaktan fazla tezahürat alacağı da kesin :)

    Çiçekler çok güzel, maşallah.

    Şarkıyı da çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan kurtarıcı bir börek:) Kıymalı olması tabi ki büyük artı..:)) Çiçekler yeni ortamlarını sevdi:) Şimdilik iyi gidiyoruz. Sevgiler

      Sil
  2. Talaş böreği sevenler için harika bir tarif.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.