Evde Hamburger :)
















Biz hamburgere gidemiyorsak ,
hamburger bize gelir :)
Ege kaç gündür istiyor.
Ama hazır istemiyormuş.
Ben yapacakmışım..
Youtube de görmüş,
Evde yapılıyormuş :))
Yaktın beni youtube :))
Yaptık valla, ee fena da olmadı :))
Ege bir daha dışarıda yemem dedi :))
Kendime iyi bişe mi ettim yoksa kötü bişe mi yaptım bilemedim :))
Kendim için olmasa da ,
çocuklarım için iyi bir şey yaptığım kesin...:
Neydi parolamız ?
Evde yapılan , içine sevgi katılandı . 
En güzeli :))

Şarkımız Barış MANÇO'dan gelsin.
En sevdiğim şarkısı olsun.
Bugün tam 22 yıl olmuş kaybedeli.
Gönlümüzdeki yeri hiç değişmedi.♥
Rahmet ve saygıyla anıyorum.


Güzel bir hafta olsun !
Güliz GÜL

Hamburger Köftesi Tarifi

  • 500 gram kıyma
  • 1 adet yumurta
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 yemek kaşığı galeta unu
  • 1 yemek kaşığı üzüm pekmezi (Sakın bunun içinde ne işi var demeyin :))
  • 1 yemek kaşığı hardal

Hamburger Köftesi Tarifi


  1. Kasaptan  tek çekim çektirdiğimiz kıymamız  yumurta, pekmez, hardal, galeta unu, pekmez, tuz ve karabiberi ilave edelim.
  2. Yoğurarak malzemelerin karışmasını sağlayalım. 
  3. Hazırladığımız harcı, 6 parçaya ayıralım. Elimizle önce top haline getirip üzerine bastırarak, mümkün olduğunca daire şekli verelim.
  4. Ben döküm tost makinasında pişirdim.  Siz tavada da  pişirebilirsiniz.Yeterince ısınan tavaya köftelerimizi yerleştirip, pişirebiliriz.
  5. Köftelerin bir tarafı kızarınca, diğer tarafını çevirip pişirelim.
  6. Hamburger ekmeklerinizi de tavada hafif ısıtıp, dilediğiniz sos, marul ve hamburger peyniri ile hamburgerlerinizi hazırlayabilirsiniz.






 

2 yorum:

  1. Aynısını ben de evde çok yaparım, hem hesaplı hem tertemiz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bende sizdenim.. Kaçış yok..:)) En güzeli zaten evde yapılanı..Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.