Diğer yanım çabuk gel :(

      Diğer yanım çabuk gel :( evet anladınız gibi adamım gitti :( Ankara'ya yeğenin düğününe, biz gidemedik,  ben kuzuları alıp köye geldim..ama sanki bi yorgun, bi sahipsiz, bi eksik öyle bişiyim işte bugün, pek bi melankolik... O kadar alışmışım ki adamıma, ama nasıl alışmam ki, biz işimiz dışında hiç ayrılmayız ki, birlikte gezer, birlikte yer, birlikte içer,birlikte temizler, birlikte bebelerimizi bakar aynı havayı solarız hep, bir fidanın iki dalı gibi :) şimdi ta Ankara'lara gitmiş, benim bu melankoliğim fazlamıdır, değildir, çünkü diğer tarafım yoktur, çabuk gel evimin direği, sağ yanım.. Evin,eşin,bebelerin seni bekler.. !
        Bu konu açılmışken neden adamım diyorum onuda açıklayayım :) bii dil alışkanlığı işte, sürekli kendisinden bahsederken, benim adam, benim adam diyen ben :) ama farkında olmadan,,,bir gün annem dediki sadece sende yok kızım herkeste var adam, ikide bir deme öyle ayıplarlar dedi, o gün farkettim ki gerçekten iki lafımda bir benim adam..ama kim ne derse desin, benim adam işte benim adamım varmı yan bakann..



SENSİZ OLMAZ 

ateşin içimde yan benimle
ölmeye geldimde öl benimle
sensiz ömrümün bu son deminde
zehir olsan gel bal seninle
sarhoş eder tenin meyhane
duruşun yeter koskoca aleme
sana değilse aşk inan haybeye
sensiz olmaz
yağmasın yağmur yüzüme
değmesin rüzgar tenime
el değmesin elime
senden başka






Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.