Eylül kızla ilk cam boyama deneyimiz..:))) (kendim yap-DIY-dım)

       Kaç zamandır bloglarda görüyodum , özenerek bakıyordum, ne kadar güzel yapıyorlar diye ,, en son Eylül kızla cesaretimizi toplayıp bizde boyadık, çok güzel oldu diyemem ama ,ilk deneyimiz diyerek kötüde diyemeyiz :)) siz ne dersiniz, bir bakın bakayım :)))


Malzemeler:

Cam kavanoz
 Enemal beyaz boya
Ponpon sünger fırça
Su bazlı akrilik vernik
Transfer tutkalı
Peçete
Fırça

        Kavanozları öncelikle yıkayıp, kuruladım. Sonra
Ponpon sünger fırça ile hafif hafif boyamızı uygulamaya başlıyoruz,  2 kat boyadık. boyamada çok başarılı olamadım, inşallah bi dahikine daha güzel olacak, kuruması için 1 gece bekledik.


         Peçetedeki desenlerin kenarlarını kestim ve kafamıza göre vazonun üzerine yerleştirip transfer tutkalı ile yapıştırdık.
         Hepsini yapıştırdıktan sonra ve kuruduktan sonra tüm yüzeyi yeniden transfer tutkalı sürdüm ki, verniklediğim zaman peçetede tutkalın değmediği yerler varsa deforme olmasın diye.Bakarmısınız minik elleri, ısırmalık :)))





     Kavanozların  her yerine peçete yapıştırdıktan sonra tamamen kuruyunca vernik ile 2 kat vernikledik.


Not: Ellerize bulaşan boyayı aseton çok güzel çıkarıyor bilgilerinize..









Eylül kızın mutluluğu, haksızda değil hani :))




 Köpük köpük çoğalan mutluluklarla dolu bir hafta sonu dilerim hepinize!


2 yorum:

  1. ay yerim ben prensesi.Elerinize sağlık analı kızlı :) siz daha neler yaparsınız kimbilir.

    YanıtlaSil
  2. daha neler yapacaz bakalım şulecim .bir defa çıktık yola bakalım neler çıkacak..ayrıca beğenmene sevindik :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.