Kremşantili meyve salatası

    Benim gibi kremşanti severseniz  bol kremşantili tam sizlik tarif:)) ama ben eskisi gibi yiyemiyorum artık, arada kaçamak yapıyorum o kadar:)) malüm kilolar :)) Laf aramızda 2. doğumdan sonra daha vermem gereken 4 kilom var..inşalah verecem yavaş yavaş :)))
   Bugün akşama kadar temizlik vardı,, dip köşe her yeri mis gibi temizledim:)) çok yoruldum , bu salatada bugünün ödülü hakketmişim ama değilmi ? Ha bu arada yeni süpürge aldım ..Dyson DC37 Animal Turbine Elektrikli Süpürge artık temizlik daha zevkli olacak sanırsam :))Çeyiz hazırlığı yapan genç kızlarımıza kullandıktan sonra gelecek önerim :)) bakalım beğenecekmiyim :))

Malzemeler
  • 1 adet muz
  • 1 adet elma
  • 1 adet armut
  • 1 adet kiwi
  • Kremşanti

Tarif
Meyvelerin hepsini küp şeklinde doğrayınız.( meyveleri istediğiniz miktarda azaltıp çoğaltabilirsiniz)





Krem şantiyi tarifine göre hazırlanıp dolapda bekletin.
Kaseye bi kat meyve bi kat krem şanti şeklinde meyveler bitene kadar koyunuz.
Üstünü damla çikolatayla süsleyiniz



Mutlu ve "şans" dolu bir haftasonu diliyorum.


4 yorum:

  1. mmm süper bayıldım.Çok severim ben de.Canım izleyici listeni ve g+ profilini sayfanın üst kısımlarına taşımanı tavsiye ederimAna sayfan sayfa uzun olduğu için çok altta kamış.Sayfanın altına inmeyen izleyiciler onu fark etmez ve üye olmak isteyenler geri dönebiir.Ufak bir bilgi :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. şulemmmm çok tşkler canımmm..hemen dediğini yapayımm..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık... Leziz görünüyor :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.