Masalsı Etkiler , Portakalı Soydum Başucuma Koydum :))

   


 

  Elimizin altındaki malzemelere basit dokunuşlarda bulunarak  zarif masalsı kokulara ulaşabiliriz evimizde..eee bu nasıl olacak derseniz çok basit..hemde hemen hemen her evde bulunan malzemelerle basit zarif mumlar yaratabiliriz..hem yuvamızı mis gibi kokutup, hem de mutluluk saça biliriz kendimize ve çevremize, ben her zaman kendin mutlu olacaksın ki karşındakileri de mutluluk saçacaksın diyenlerdenim..
       Varmısınız mutlu olup mutluluk saçmayaaa:)) hadi ozamannnn:))
Normal mum ışığı yerine, hem ışık saçan hem de güzel koku yayan bir mum yapmaya...

Portakal Kabuğunda Mum..
Malzemeler;

  • 2 adet portakal
  • 1 paket tane karanfil
  • 2 adet küçük boy mum(tealight mum)

     Keskin bir bıçak yardımıyla portakalların üst kısımlarından kapak kesin.Daha sonra portakalların ortasını mumları oturtacak genişlikte oyup, içini çıkarın. Mumları bu boşluklara yerleştirin.Seçtiğiniz iri boy karanfilleri portakalların kenarlarına batırın.bu şekilde mumlarımız hem daha güzel görünecek hem de karanfil ve portakal kabuğunun rahatlatıcı kokusu evinizi sarıp, mutluluğunuza mutluluk katacaktır..Aynı zamanda Portakalı Soydum Başucuma Koydum da diyebilir, ne dersiniz :))










Yuvanızı kalbinizi aşk ve huzurla doyurmanız dileğiyle
Güliz;

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.