Nisan sen bir başkasın...


























Nisan ayı bahar ayları içinde en güzeli bence..
hepsi güzelde
Nisan başka güzel..
Mart gibi ne soğuk
Nede Mayıs gibi sıcak..
Tam bahar ayı Nisan..,
Ne sıcak ne soğuk..
Bi ben değilim sanırsam seven Nisanı;
 Bakar mısınız..
Evim, balkonum ve bahçemdeki neşeyi,
cıvıl cıvıl,,
rengarenk..
Baktım bahçeme;
zambak morun en güzel rengi, gül bende varım diyor..
hele adını bilmediğim bir çiçeğim var ki, üstündeki tomurcuğun haddi hesabı yok.
hafta sonu ektiğimiz çilek hemen ben buradayım demiş..
ya patatesimiz , soğanımız..
yarışıyorlar resmen birbirleriyle..
Baktım balkonuma;
dün ektiğim mine çiçeği, çoktan çiçeklenmiş,
lavantam almış başını gidiyor..
Bodrum papatyalarım
rengarenk..
hemen bi ses duydum salon çiçeklerim sakın bizi unutma diyorlar..
nasıl unuturum ben sizi, 
barış çiçeğim,guzmanyam, antoriumum, özelikle daha yeni ektiğim, tutsun diye gözüne baktığım, beni utandırmayan dallanıp budaklanan mum çiçeğim..
Nasıl mutlu olmam ben şimdi, 
Aylardan Nisan..
Bahçe, balkon aşka gelmiş..
eee bende ;
Kelebek olup uçmaz mıyım..
çevreme neşe saçmazmıyım..

Neşeli aşk dolu bir gün olsun hepinize..❤❤❤
Güliz GÜL




Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.