YOĞURTLU-CEVİZLİ KEREVİZ SALATASI








Kurban bayramı sonrası, 
etin yanına çok yakışan
kereviz salatası,
çocuklara kereviz yedirmenin,
en kolay yöntemi :))
en azından benim için öyle..
Kereviz sevmiyorsanız bile,
mutlaka deneyiniz, 
Yemede yanında yat dediklerimden :))

Mutlu , umutlu bir gün olsun !!!

Güliz GÜL...




Malzemeler:
1 adet kereviz
2 su bardağı yoğurt (yarısı kese yoğurdu olabilir) , isteğe göre 2-3 kaşık mayonezde kullanabilirsiniz.
½ su bardağı ceviz
3 diş sarımsak
Tuz, pulbiber

Yapılışı:
Kerevizlerin kök kısmını yıkayıp, soyun  ve rendeleyin.
Derin bir kabın içine rendelenmiş  kerevizleri , yoğurdu, ezilmiş sarımsakları , iri dövülmüş cevizi ,tuzu koyup iyice karıştırın.
İsteğe göre  pul biber serperek servis edin.
Afiyet olsun...

14 yorum:

  1. Harika görünüyor, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. severim her türlüsünü kerevizin
    elcazına sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva aynen bende kerevizciyim, bayıla bayıla yiyorum, özelikle bu salata favorim..Sevgiler canımcım..

      Sil
  3. çok severim..
    unutmuştum bu tarifi hatırlattığın için sağol Güliz:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuş etin yanına çok yakıştırıyorum ben..Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  4. gulizcim,,,bak asagidaaki baklavayi gormemezlikten geldim,,kerevize takildim:)))))
    bende yaparim ve cokta severim:)kis evine geldim
    badana...boya isi bitti...ee temizlikte bitti sayilir.
    yarrin sapancaya gidip,,kalan el islerimi alicam,,insallah
    sonrami....baslicam islemeye tabiki:))))))))
    opuyorum seni..saka bir yana yorgunummmmm
    ama olsun ,,,deger

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım ara ara uğruyorum sana, dört gözle yeni yazılarını bekliyorum, bakıyorum yeni yazı yok, demek daha iş güç, temizlik bitmedi deyip, boynu bükük geri dönüyorum..Neyse baya halletmişsin, yakında beni kıskandıran işlerle dönersin yeşil sahalara.. :) Kolaylıklar diliyorum işlerinde, özledim seni
      ... sevgiyle kal..

      Sil
  5. Çok nefis gözüküyor ellerine sağlık. Kese yoğurdu şimdilerde bulmak çok zor buralarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim..Yoğurt yerine sadece mayonezde koyabilirsin, yada yarı yarıya normal yoğurtla karıştırsan da olur..Mutlu kal..

      Sil
  6. Kereviz salatası hiç yapmadım, deneyecem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salataları seviyorsan eminim beğenirsin.sevgiler...

      Sil
  7. heeeey bak kereviz en sevdiğim sebze. enginar da en sevdiğim 2. sebze. ya baksanaaaa enginarlı bakla tarifi yapsan yaaa hadiiiiii benim içiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep sen istersinde ben yapmam mı hiç :) Ama bekleyeceksin azıcık taze baklanın çıkmasını :) sevgiyle kal..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.