Ödüllü Starbucks Kurabiyesi ve sebze adası. .






























Hep olduğu gibi,
Hafta sonu klasikleri yine:)))
Bu hafta sonu ;
Önce toprak detoksu,
üzerine ödüllü starbucks kurabiyesi..
Geçen seneden hazır olan sebze adası işte burada,
Şöyle bir düzenlenip, sebzeler ekildi...
Sebzenin yanında çiçeklerde bakımdan geçip.  Yeni güzellikler dikildi...
Artık tek ihtiyaçları güneş, su ve sevgi..😉
Gelelim kurabiyemize, 
kendisi ödül almış bir tarif,
Kesinlikle ödülünü hak etmiş 😊
Özellikle kahveyle önerilmiş.
Kesinlikle denemelisiniz.
Hele eve saran o tarçının kokusu,
Mis missss😄

Güzel geçsin haftanız...
Güliz GÜL 

Malzemeler:


  •  150 gr  margarin ( Teremyağ)
  • 2 yumurta sarısı
  • 1 çorba kaşığı su 
  •  100 gr pudra şekeri 
  • 1 tatlı kaşığı vanilya
  •  Yarım paket kabartma tozu
  •  1.5 tatli kasigi tarçın
  •  Yarim su bardagi çikolata damlası 
  • 100 gr kalın çekilmiş ceviz
  •  300 gr un

 Yapılışı: 


Yumurta sarıları ve şekeri bir kaba ekleyerek güzelce çırpıyoruz. 
Daha sonra oda sıcaklığında beklettiğimiz tereyağını da ekleyerek vanilya ve suyuda ekleyip tekrar karıştırıyoruz. 


Tarçın ve kabartma tozunu ekleyerek hafif bir şekilde karıştırın. 

Unu da ekleyerek elimizle yoğurmaya geçiyoruz.
Hamurun elimize yapışmayacak kıvama gelmesinin ardından damla çikolataları ve cevizi de ekleyerek hamurü tekrar güzelce yoğurun.  Hamura elinizle uzun bir şekil verin ve streç ile sararak buzlukta 15-20 dakika bekletin. Buzluktan cikardigimiz hamuru 1 Cm kalınlıkta kesip, fırın tepsisi ne yerleştirin. 

Önceden ısıtılmış 160 derece fırında 20 dakika kadar pişirin. Fırınlara göre süre değişiklik gösterebildiğinden fanlı fırın kullananlar biraz daha erken alabilir.



19 yorum:

  1. Ellerine sağlık GULİZ! Çok severim, bak izinden geliyorum 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenomenim süpersin canımcım...Dene mutlaka buda çok leziz :))

      Sil
  2. Sebzeleriniz bereketli olsun canım benim. Kurabiyelerde ye beni diyor elimi uzatıp alasım geldi afiyet olsun mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Nevcihan ablacığım...Çaylar, kurabiye benden, gelmesi senden...Bekliyorum :) Sevgiler

      Sil
  3. günaydın gülizcim pazartesi sabahının altıbuçuğundan:))
    kurabiyeni yazdım bi köşeye denicem.
    sebze bahçen hayırlı ve bereketli olsun,güzel kız çiçeklerinde serpilsin coşsun.mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Havvam :) Dene mutlaka ödülünü hakketmiş kurabiye...Kahvenin yanında süper...Havvam canım benim güzel dileklerin için çok tşk. ederim..Sevgiler..

      Sil
  4. basit görünüyor, yani ben yapabilirim kıvamında bi tarif :p

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyem ben yapmışsam sen hayli hayli yaparsın..Kurabiye işinde çok başarılı olduğum söylenemez...:)))Sevgiler

      Sil
  5. Ne güzel toprakla uğraşmak. Kıskandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Tigris benimde en sevdiğim...Toprağın kokusu başka...

      Sil
  6. Bahçe gördükçe için doğa çekiyor :(( Bu kurabiyesini görmedim sanırım :O Görürsem deneyeceğim, görmezsem de belki yaparım... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt salıncak; toprak,doğa başka .. Ama kurabiyede güzel mutlaka dene...Sevgiler

      Sil
  7. ayyyy sana versinler ödülü sanaaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Haftasonu demek Güliz demek :)) yine döktürmüşsün bende yapıcam en sonunda bu kurabiyelerden :) kurabiye canavarı olup çıkacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu Gözdecim...Sadece hafta sonlarıyla yetiniyorum artık :))) Tarif süper,,Mutlaka dene...Ama kurabiye canavarı olma..Fazlası cısss:))) Sevgiler

      Sil
  9. margarin yazıyor ama yapılışında tereyağı var hangisi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim. .Çok tşk ederim ilginiz için. ..

      Sil
    2. Düzelttim. .Çok tşk ederim ilginiz için. ..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.