Vişne Likörü









Vişne likörünü;
İki sene önce yapmış çok beğenmiştik..
Özellikle türk kahvesinin yanına çok yakıştığını düşünüyorum :))
Zaten tüürk kahvesinin yanına çok yakışıyormuş diye yapmıştım :))
Ama gerçekten yakışıyor mu, yakışıyor!!
Hazır vişneler bol iken , deneyiniz derim...
Tarif BURADA, bu yıl tarif de küçük değişiklikler yapıp şekeri azaltıp, 
kakule yerine,yıldız anason koydum.
Eeee tadını da bekleyip göreceğiz :)         Ayrıca şeker tadında geçsin bayramınız. ..
Güliz GÜL


10 yorum:

  1. iyi bayramlar Güliz cim şimdilerde biraz unutulan likörü sen yaparsın olmaz mı eline sağlık eminim en lezzetli hali ile olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevcihan ablacığım bekleyip göreceğiz artık :)) Çok tşk ederim..Sevgiler

      Sil
  2. Gülizzzzzz 😍 Ayy ben bu sene fişne bi kere yedim gidip pazardan almam lazım vişne reçelide yapıcaktım bundan da yapıcam :)) Bizim evde Türk kahvesi hergün 2 posta pişiyor ablamla, annem müptelası onun yanına bundan yapayım inşallah benimki de senin ki kadar güzel olur 😘 Çocuklarla seni öpüyorum koskocaman ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdecim mutlaka dene ...Özelikle kahvenin yanına çok yakışıyor..Ama kahve kadar abartma derim ..Sonra hafiften çakır keyif olabilirsin :)))Ama yok olsun dersen..O başka :))) Sevgiler

      Sil
    2. Gözdecim mutlaka dene ...Özelikle kahvenin yanına çok yakışıyor..Ama kahve kadar abartma derim ..Sonra hafiften çakır keyif olabilirsin :)))Ama yok olsun dersen..O başka :))) Sevgiler

      Sil
  3. güliz afiyetle vede kahve ile illa badem şekeri ile için. ben likorden çıkan vişnelerin çekirdeklerini çıkartıp kek yaparken içine koyuyorum harika oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moon badem şekerini mutlaka deneyeceğim ....Vişneler de kesin koyarım :)) Çok tşk ederim yorumun için sevgiler

      Sil
    2. Moon badem şekerini mutlaka deneyeceğim ....Vişneler de kesin koyarım :)) Çok tşk ederim yorumun için sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.