Evin Hanımı Evdeyse :)) veeeee Ev Yapımı Yaprak Döner :)))

Dün izinliydim, evdeydimmmm
evdeyimm , nelermi yaptım buyrun bakalım :))))

Önce Makinaya çamaşır atmakla başlanır :)


Temizlik yapılır  temizlik yapılırken iki bardak ayağından kırılır :)) 


Atmaya kıyılamayıp, dekorasyon için saklanır :))


Kek için hazırlıklar yapılır :))


Öğlen olur Eylül kızın okulu biter, adamım yemeğe gelir :))


Evde süt reçeli bitmiştir , yeniden yapılır , tarif  aynı sadece bu sefer ocaktan indirmeye  yakın Eylül kızın çikolatalarından  ve dövülmüş fındık eklenir :))



Bereketli oldu 3 kavanoz :)


Akşam yemeğine koyulunur önce salatası yapılır ..:))


küçük parmaklar, kaçamak yaparken yakalanır:))



Akşam yemeğinin tarifi verilir :)) 
Döner malzemeleri
  • 1 kg. dana antrikot 
  • 150 gr. kuyruk yağı
  • yarım çay bardağı zeytinyağı
  • 1 tatlı kaşığı kekik
  • 1 çay kaşığı karabiber,tuz
  • 1 tatlı kaşığı kırmızı toz veya pul biber

Buzlukta en az bir gün donmuş olan et çıkartılır , yaklaşık yarım saat bekledikten sonra et incecik dilimlenir...


Yüksek ısıda kızarana kadar pişirilir ..son olarak baharatlar eklenir:)



   Kızarmış patates, soğan salatası, domates, maydanoz,turşu ve ayran eşliğinde servis edilir :))


ve mutlu son akşam her iş bitirilip yorgunluk çayı içilir :))) Haaa daha bunların yanında daha çok işler başardım en önemlisi Eylül kızla , Ege bebeği sokağa çıkarıp, Eylül kızın bisiklet  binmesini ,Ege Bebeğinde  güneşlenip D vitamini depolamasını sağladım :))Çocuklarımı mutlu ettim daha ne olsun ki :)))


                               İş bittimi demiştim :)) beni bekleyen totişi unutmuşuum :))) Geldim totişim geldimm :)))



Evin hanımı evdeyse işte böyle :))) kariyerde yaparım, çocukta yaparım  evimede bakarımm....heyyytttt varmı yan bakan :))))

Ama başardıklarımın yanında bide başaramadıklarım var :(( mesala örgü yapmak istiyorum, mutfağımdaki pencereye etaminli, dantelli perde yapmak istiyorum, köyden küp getirdim onu boyayıp, içine çiçeklerimi koymak istiyorummm haaa bide köyden getirdiğim ayvaları reçel yapmak istiyorum  daha bide cabası köyden yine getirmiş olduğum kabağı, tatlı yapmak istiyorumm :))) çokmu şey istiyorum ne :)))) neyseee zamanla olugide diyelim :))

Aşk hayatınızdan,, gülücükler yüzünüzden eksik olmasın. İyigeceler gari :))

6 yorum:

  1. Maşallah marifetli anneye.Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK TŞKK EDERİMMM ŞULEMM..SENİN KADAR OLMASADA KENDİ ÇAPIMDA İDARE EDİYOM İŞTE..

    YanıtlaSil
  3. döktürmüşsün yine ablaa :)) ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim ebrucumm..gelde birlikte yiyelim canımcımmm..

    YanıtlaSil
  5. Döner harika görünüyor da, en tatlısı tosbiş olsa gerek :) Şirinlik abidesi mübarek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersincim en tatlısı, dünya tatlısı tombiş tabiki:)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.