Portakal Pelteli Muhallebi ve Çeyiz Önerisi Dyson süpürge :))

    


Yine hafif ve lezzetli bi tatlıyla karşınızdayım :))Sütlü tatlılar daha ziyade yazın soğuk soğuk tercih edilse de ben yaz kış seviyorum:).Canın tatlımı istedi hemen yapıyorum porsiyonluk  hem insanı çok şişiriyor, hem de o tatlı isteğini kesiyor.Hemde kalorisi az :)) Seçilebilecek tatlı alternatifleri içinde en iyisi olduğunu düşünüyorum.:)) Tatlı Krizlerine son :))

Geçelim Tarife :)

Malzemeler
Pelte için...


5 su bardağı sıkılmış portakal suyu ( 200 ml bardak )
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağından biraz az buğday nişastası

Muhallebi için...
1 kilo süt
2  su bardağı şeker (artırılabilir)
3 türk kahve fincanı buğday nişastası
1 yemek kaşığı un
1 pk krem şanti


Hazırlanışı
Muhallebi için gereken tüm malzemeleri tencerede sürekli karıştırarak kaynayana kadar pişiriyoruz.Ocaktan alıp muhallebi ılıyana kadar arada bir karıştırıyoruz. Muhallebimiz ılıdığında 1 pk toz krem şantiyi de ilave edip en az 15 dakika çırpıyoruz.Muhallebimizi kuplarımızın yarısına gelecek şekilde hepsini yarım yarım dolduruyoruz,soğuması için dolaba kaldırıyoruz.

Pelte için gerekli tüm malzemeleri tencereye döküp kaynayana kadar karıştırarak pişiriyoruz.Ocaktan alıp pelte soğuyana kadar sürekli karıştırıp ,dolaptan çıkardığımız muhallebimizin üzerine döküyoruz ve tekrar soğuması için dolapta dinlendiriyoruz.Üzerini fındıkla süsleyip servis ediyoruz :))
Afiyet Olsun :)))




Evet Gülizin dünyasında ne var ne çok :)) 
Her zamanki gibi yoğun, hele iş yerinde daha yoğun bugünlerde , şu yıl sonu işlemlerini bitirip ; yılı sağ salim kapatsam daha bişi istemem :)) evde durumlar nasıl derseniz :)) bakalım bakalım:))

Kısçem kendi halinde :)) Çiçekçi kız :))



Küçük adamım artık yürüyor , maşallah oğluşuma :) varmı lan bana yan bakan :)) der gibi olmuş hani :))






   Gelelim çeyiz önerimize :) dyson süpürge almayı düşünenler karasız kalanlar, size kesinlikle tavsiye ediyorum.  Eve gelir gelmez denedim. Halımdan çıkan toza ve pisliğe inanamadım.yok böyle bir temizlik.. Bundan sonra kesinlikle başka bir süpürgeyi eve sokmam. Bütün tanıdıklarıma şiddetle tavsiye ediyorum.Ha biraz tuzlu çok para verdim ama helal hoş olsun. Gerçekten sokağa atılan bir para değil bence hakediyor. Keşke ta evlendiğimde alsaydımda 2 tane süpürge yi boşuna almış olmazdım :(  Öncelikle çok pratik bi ürün, benim eski su hazneli süpürgeye göre çok hafif, başlık kısmi o kadar inceki ki heryere giriyor, çöp torbası, filtre değiştirmesi,,su değiştirme diye bir derdi yok :Gerçekten muhteşem bir ürün. Herkese tavsiye ederim.Özeliklede çeyiz düzen genç kızlarımıza :)








           Güliz diyor ki ;
 İçinizdeki çocuğu yaşatmanız ve harika bir haftasonu geçirmeniz dileği ile. 

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.